• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS 1-årsfest - Anmälningsinfo!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vore väldigt trevligt och få reda på lite fakta , var och vilken tid skall man infinna sig. Kan vara folk som behöver åka en bit, plus om det finns några hotell i närheten som man kan boka. Är ju bara knappt en vecka tills det är dags för årets händelse, KS 1-års FEST, KA BOOM! Eller är det så att alla vet om det utom jag :D.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
En liten uppdatering gällande festen:
  • Tanken är att gå ut med mer information till alla som anmält sig inom en snar framtid, vi har väntat på information som vi nu fått.
  • För er som reser från annan ort så är det bra att vara på plats i Stockholm senast kl 16:00.
  • Hotell har man kunnat boka sedan vi gick ut med inbjudan i och med att datumet varit spikat hela tiden.
/Kapten
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
En liten uppdatering gällande festen:
  • Tanken är att gå ut med mer information till alla som anmält sig inom en snar framtid, vi har väntat på information som vi nu fått.
  • För er som reser från annan ort så är det bra att vara på plats i Stockholm senast kl 16:00.
  • Hotell har man kunnat boka sedan vi gick ut med inbjudan i och med att datumet varit spikat hela tiden.
/Kapten


Tack för snabbt svar! Jag vet att man kunnat boka Hotell sedan länge, men sthlm är lite större en Borlänge , tänkte mest på ifall man ville ha gångavstånd mellan där vi skall hålla till med KS 1-års Fest och något hotell.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Även om de vill hålla lokalen hemlig så har jag på fråga fått beskedet att Esplanade och Diplomat har lämpligt gångavstånd. Funkar säkert med många centralt belägna hotell.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Beträffande hotellbokningar. Är det någon som bokat in sig på Diplomat eller Esplanade eller något närliggande hotell? Kan ju vara trevligt att veta för gemensam träff innan vi går till festen, när nu det blir???:D
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet att vi är några som bokat på Diplomat. Esplanade kan jag dessvärre inte svara för.
 

Josef B

Bestraffaren
Jag känner hur det sprätter i brallan!
Uppdaterad lista med de som har betalat. De som har (B) är bekräftade och har betalat. Konstigheter med inbetalningar och nya anmälningar tas via PM snarast!

Porsan
Josef B
Målarn
Ricrob
Masterkiller

jakob.dala
Spencer
Denke
daviden

1. Jaganata (B)
2. Wollen (B)
3. Davvan (B)
4. Fryken (B)
5. leben (B)
6. Hardy (B)
7. Micke Ni (B)
8. Aquaracer (B)
9. Garfield (B)
10. Ricvin (B)
11. urinvånaren (B)
12. tim.stockholm (B)
13. BME (B)
14. TKVF (B)
15. EKMIKAEL (B)
16. Pappi (B)
17. JakobZ (B)
18. danne10 (B)
19. Martinhook (B)
20. Erikgbg (B)
21. meo_swe (B)
22. micke_s (B)
23. MKRGG (B)
24. emilarne (B)
25. Tobbe (B)
26. JS_80 (B)
27. plattfot (B)
28. easy rider (B)
29. kahler (B)
30. Fabian (B)
31. captainoats (B)
32. Rickard (B)
33. Gentle_Giant (B)
34. StrawberryFields (B)
35. kettil (B)
36. MartinSwE
37. Nexus (B)
38. Rille (B)
39. Karlsson (B)
40. Asplund (B)
41. JoberMan (B)
42. Rior (B)
43. Vikgul (B)
44. Desmond_Malone (B)
45. Rozzy (B)
46. Molle (B)
47. Tobbe-i-Etuna (B)
48. John R (B)
49. Guinness (B)
50. erolorhun (B)
51. MJ24 (B)
52. LongCon (B)
53. Mkarlsson (B)
54. Micke B (B)
55. Gavve (B)
56. Ariste (B)
57. max (B)
58. Af Sjodahl (B)
59. Jokkmokkswe (B)
60. Dalomo (B)
61. Obeedoobe (B)
62. Wii (B)
63. gruby (B)
64. Aurum (B)
65. theargonaut (B)
66. konkas (B)
67. Da_Ni (B)





.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Nu vet vi ju alla att begrepp som "i god tid.." och "inom en snar framtid.." är relativa begrepp men det vore intressant att få er uppfattning om vad den tidsrymden innebär....(inte alls otålig);)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Nu ska information ha gått ut till samtliga deltagare, om någon inte fått denna info vänligen PMa mig!
 
Topp