• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS 5-årsfest!!

Tack till ledningen @Denke @Ministern @daviden för ert jobb. @vonbahr för suverän mat. Alla sponsorer för priserna i utlottningen, jag putsade bort min blåa fläck så alla överblivna priser är mina!:rolleyes:
IMG_1244.JPG
IMG_1245.JPG
IMG_1246.JPG
IMG_1248.JPG
IMG_1250.JPG
IMG_1252.JPG

Bilagor

• IMG_1253.JPG
    IMG_1253.JPG
    112.4 KB · Visningar: 30
  • IMG_1254.JPG
    IMG_1254.JPG
    99.8 KB · Visningar: 31
  • IMG_1255.JPG
    IMG_1255.JPG
    98.6 KB · Visningar: 31
  • IMG_1257.JPG
    IMG_1257.JPG
    77.6 KB · Visningar: 29
  • IMG_1258.JPG
    IMG_1258.JPG
    103.7 KB · Visningar: 31
Senast ändrad:
Själv konstaterade jag ett par saker under kvällen:

@Ministern passar som Minister.

KSare i gemen är trevliga.

Nya Speedys är trevligare än man kan tro. Gammla mögel Speedys är ännu trevligare.

Pannor är, lite för, trevliga.

Krigarklockor från samma tidsera kan se väldigt olika ut:

IMG_0510.JPG

All in all: fantastiskt trevlig kväll - tack igen alla inblandade som gjorde kvällen möjlig. Tack @vonbahr för grymt käk och grym lokal.

Vilken otroligt trevlig kväll! Så jävla roligt att kunna sitta med folk och prata, skratta och klämma på varandras klockor. Stor eloge till hela KS-teamet för råddningen och till samtliga sponsorer som bidrog med priser, förfriskningar och god stämning.

Om man skulle räkna upp alla fantastiska klockor man klämde på hade den här posten blivit längre än vad lillgrabbens tupplur medger men följande är klart:

1) Jag måste köpa en Reverso GT (obvi).
2) Jag måste träffa och skaka hand med personen som en gång i tiden bestämde sig för att trava in hos en Breitling-AD och plocka ut en Aerospace i 18k. Helt fantastisk, underbar och otrolig.

IMG_6823.JPG

Såg jätte trevligt ut! Tack för att ni dela med er. Näsa gång får jag nog ta bilen eller flyget upp och vara med.

Tillbaka
Topp