• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS 5-årsfest!!

Tack för en fantastisk kväll! Tack till ett fantastiskt arrangerat arrangemang. Tack till er alla som förgyllde kvällen.

Alla har fan skumma nicks här på ks inklusive jag själv så jag kan inte tagga alla nya jag fick lära känna :D

Några få bilder
EYc3gcw.jpg

0N8MH0z.jpg

M med riktigt fantastiska ur.
I02gFpY.jpg

Kvällens dramashot:
zEfaUuH.jpg

Tack till samtliga.

Tack för en fantastisk kväll! Tack till ett fantastiskt arrangerat arrangemang. Tack till er alla som förgyllde kvällen.

Alla har fan skumma nicks här på ks inklusive jag själv så jag kan inte tagga alla nya ansikten :D

Några få bilder
EYc3gcw.jpg

0N8MH0z.jpg

M med riktigt fantastiska ur.
I02gFpY.jpg

Kvällens dramashot:
zEfaUuH.jpg

Tack till samtliga.
Vilken fantastisk 112:a ;)

Tack för ikväll allihopa, riktigt trevligt var det. Stort tack till arrangörerna, riktigt bra uppstyrt

Någon får gärna berätta lite om tävlingarna. Har hört att det fanns en hel del coola priser, vore kul att få veta mer. :)

Tack alla som hade med festen att göra!
Grymt trevligt att springa med @Aquastaren i Hagaparken innan och tack som fan till @Anatta som axlade manteln som personlig assistent och hjälpte mig till rätt hotell efteråt! Skittrevligt också att prata annat en klockor för en stund.

En STOR eloge till @chris.f som genast auktionerade ut Padin han vann under kvällen. Grymt snyggt gjort!!

Tsaren gjorde att U1:an såg ut som en dressig damklocka.
IMG_3864.JPG

Har aldrig testat ett maxicase men oj vad det satt bra på handleden! Det var också en viss kvalitetsskillnad på länken mellan den och mitt gamla submögel. :rolleyes:
IMG_3866.JPG

Grymt trevligt att springa med @Aquastaren i Hagaparken innan och tack som fan till @Anatta som axlade manteln som personlig assistent och hjälpte mig till rätt hotell efteråt! Skittrevligt också att prata annat en klockor för en stund.

En STOR eloge till @chris.f som genast auktionerade ut Padin han vann under kvällen. Grymt snyggt gjort!!

IMG_3864.JPG

Har aldrig testat ett maxicase men oj vad det satt bra på handleden! Det var också en viss kvalitetsskillnad på länken mellan den och mitt gamla submögel. :rolleyes:
IMG_3866.JPG
Ones you go nya länken you never go back....
Sugen på att byta ut möglet nu då?

IMG_3864.JPG

IMG_3866.JPG

Tack själv, vilodag idag ;-)
Ja, TSAR Jumbo fick ju till och med U2:an att kännas klen, även om den är lite tyngre.

Någon får gärna berätta lite om tävlingarna. Har hört att det fanns en hel del coola priser, vore kul att få veta mer. :)
Alla utlottningar var stageade, varken jag eller @RicVin vann något. Däremot vann @Feskarn igen! Denna gång ett generöst presentkort på 5.000 kr på @ERIKSON URHANDEL, inte dåligt. Dock oklart om han fortfarande har det i sin ägo...

Tillbaka
Topp