Clq
Basic
Precis. Orden är slut.Sätter du punkt redan?????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis. Orden är slut.Sätter du punkt redan?????
Men innan du sätter punkt totalt måste du lova mig en sak.......Precis. Orden är slut.
Självklart är det så!.....
Men innan du sätter punkt totalt måste du lova mig en sak.......
BYT ALDRIG BORT DIN AVATAR-RÅTTA!! Denna där är ju fantastisk!
Alltså... Har inte sett en enda G-shockrelaterad vinst än.. Förutom det @Burnman "vann"Låg en finfin anteckningsbok i brevlådan när jag kom hem!
Tack så mycket @KS Tomten samt @ERIKSON URHANDEL
Tomten finns på riktigt!!! God lycka till, önskas alla som är med!
Ja jag håller med, är dags för oss att håva in lite mer priser nu. Innan @SalvadorDali hinner få nåt
Ja jag håller med, är dags för oss att håva in lite mer priser nu. Innan @SalvadorDali hinner få nåt
Förstår dig, börjar kännas som modus operandi vid det här laget.Typiskt... börjar googla gråt-GIF:ar redan nu
Jag tänkte att vi kunde offra någon rooster, det finns ju så många av dom! Och det är väl typ vid den här tiden man brukar göra sig av med dom?Gissa två gånger
låter rimligtJag tänkte att vi kunde offra någon rooster, det finns ju så många av dom! Och det är väl typ vid den här tiden man brukar göra sig av med dom?
Hörrö... Jag ser minst tre Francosar i förra innlägget...Jag tänkte att vi kunde offra någon rooster, det finns ju så många av dom! Och det är väl typ vid den här tiden man brukar göra sig av med dom?
Inte en chans även om jag verkligen förtjänar alla tre!Ger mig fasen på att @Staafen kommer in och plockar alla tre vinster idag
Ähhh låt oss vänta tills imorrn iställetVad säger ni? Är det dags?
Vad säger ni? Är det dags?
Vad säger ni? Är det dags?
Ähhh låt oss vänta tills imorrn istället
Taget!Det vore nåt! Ska vi köra imorgon bitti istället?
Sömnen kommande nattDet vore nåt! Ska vi köra imorgon bitti istället?
Kan du vänta till efter fotbollen?Det vore nåt! Ska vi köra imorgon bitti istället?
Samtidigt hos KS-tomten...