Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart man grillar på vintern!![]()
Jag hade ju som en del kanske minns lite oflyt med tilldelningen initialt i det här lotteriet. Och när den riktiga @KS Tomten inte levererade klev hjälten jag inte förtjänade, men behövde, fram och såg till att sprida lite julglädje även i mitt fattiga hem. Och idag låg det ett litet kuvert i brevlådan och väntade på mig när jag kom hemBlir du på bättre humör om jag skickar en liten G-shockdekal till dig?![]()
Håll trycket nu! Massor av härliga klockor i dagens-tråden. En vinnare kommer självklart att utses ikväll. Som vanligt. Konkurrensen är stenhård och då är det ju inte mer än rätt att vi kör hela TRE vinnare ikväll!
Ja jäklar i min risgrynsgröt, tre vinnare alltså. Vilken snöbollseffekt på adventskalendern!![]()
Jag är på, vem offrar vi?
Känns väl rimligast att ta någon som redan vunnit. Tror inte Tomten bryr sig annars tycker jag inte man sett @martaSM30 så mycket i tråden. Kan vara ngt fuffens och kuckilurande där.Jag är på, vem offrar vi?
OK så ingen i denna tåden m a o....En timme kvar, blir väll säkert tre respektabla medlemmar med högt anseende som vinner förstås…
![]()
OK så ingen i denna tåden m a o....![]()
Oh shit en gs! Har tomten supit bort sin klocka tro?
Gissa två gångerJag är på, vem offrar vi?
Har ju redan vunnitKänns väl rimligast att ta någon som redan vunnit. Tror inte Tomten bryr sig annars tycker jag inte man sett @martaSM30 så mycket i tråden. Kan vara ngt fuffens och kuckilurande där.
![]()
Gissa två gånger![]()
Oh shit en gs! Har tomten supit bort sin klocka tro?
Ja han var snål, önskade mig en Tudor Sub men fick nöja mig med en GSEn SBGN001, inte illa! Törs man hoppas på en Skyflake i denna luckan då???![]()
Justja.... men grattis igen och kul att du påminde oss.......Har ju redan vunnit![]()