• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Håll trycket nu! Massor av härliga klockor i dagens-tråden. En vinnare kommer självklart att utses ikväll. Som vanligt. Konkurrensen är stenhård och då är det ju inte mer än rätt att vi kör hela TRE vinnare ikväll!

Ja jäklar i min risgrynsgröt, tre vinnare alltså. Vilken snöbollseffekt på adventskalendern! 🎅
 

Kupad Hand

Panerai
2-Faktor
Håll trycket nu! Massor av härliga klockor i dagens-tråden. En vinnare kommer självklart att utses ikväll. Som vanligt. Konkurrensen är stenhård och då är det ju inte mer än rätt att vi kör hela TRE vinnare ikväll!

Ja jäklar i min risgrynsgröt, tre vinnare alltså. Vilken snöbollseffekt på adventskalendern! 🎅
1671020128353.gif
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Håll trycket nu! Massor av härliga klockor i dagens-tråden. En vinnare kommer självklart att utses ikväll. Som vanligt. Konkurrensen är stenhård och då är det ju inte mer än rätt att vi kör hela TRE vinnare ikväll!

Ja jäklar i min risgrynsgröt, tre vinnare alltså. Vilken snöbollseffekt på adventskalendern! 🎅
Vinner jag inte i kväll blir det konsekvenser.....

54d953a5-cbf5-42ad-af45-316cf31cf0db_text.gif
 

Tokka

Panerai
2-Faktor
Så när man kom hem så låg ett kuvert från @KS Tomten och väntade!
35675286-9E89-480D-8952-1FFB52BF2148.jpeg


Vad passade bättre än att samlingens enda Tissot fick sitta på armen
E40437D5-7BB5-4A6A-B6DA-A3F0AEC6288C.jpeg



9FD2BB5B-4ECC-40B5-A2D8-7F970C95F885.jpeg


Tackar, tackar!
Frun utbrast ”Perfekt, nu har du en nyckelring, då är det bara att du letar upp min garagenyckel och krokar på så jag också kommer åt bilen!”
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Håll trycket nu! Massor av härliga klockor i dagens-tråden. En vinnare kommer självklart att utses ikväll. Som vanligt. Konkurrensen är stenhård och då är det ju inte mer än rätt att vi kör hela TRE vinnare ikväll!

Ja jäklar i min risgrynsgröt, tre vinnare alltså. Vilken snöbollseffekt på adventskalendern! 🎅
Najs! Traditioner ska ju följas. Särskilt såhär i juletider. Och sist det var tre priser i potten vann ju jag🤗 men misströsta inte ni andra, fortfarande 2 chanser kvar till er övriga looooosers😬
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp