• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Vinnare lucka #4

Det börjar bli riktigt kylslaget ute sÄ vi vÀrmer vÀl oss med en lucköppning i KS Adventskalender. Och lite glögg!

Dagens vinnare blir
ingen mindre Ă€n
 @Pippis pappa som vinner en snygg liten klockförvaring i lĂ€der frĂ„n UN som skĂ€nkts frĂ„n vĂ„ra vĂ€nner pĂ„ Numans Ur 1851.

E11DFEE6-10C4-433D-ABC5-7E0ED06B050E.jpeg


Grattis @Pippis pappa ! Dra ett PM till mig, KS Tomten, sÄ löser vi det praktiska.

Ha en fortsatt gnistrande vinterkvĂ€ll alla glada och nyglöggade KS’are! :)
NĂ€men! Vad skoj 😃 Det tackar jag ödmjukast @KS Tomten och @Nymans Ur 1851 VĂ€sterĂ„s (blev et rĂ€tt tagg nu?) för 🙏
 

KS Tomten

PÚre Noël
KS TOMTEN
Vinnare lucka #5

Tomtefar har varit pÄ bus och tittat pÄ klockor som Ànnu inte har slÀppts, 2023 Ärs julklappar skulle en kunna sÀga. Men nu Àr Tomten pÄ plats och jag har Àran att meddela att dagens vinnare Àr @Tokka ! :)

Bakom lucka nummer fem vÀntade den hÀr snitsiga Tissot-nyckelringen frÄn vÄra vÀnner pÄ Klockmaster Globen!

BF00597B-DEC4-4AAF-8C27-46375B7EA556.jpeg


@Tokka , hör av dig sÄ löser vi det praktiska!

Och vÀl mött imorgon för fortsatt adventskalender! :)
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Vinnare lucka #5

Tomtefar har varit pÄ bus och tittat pÄ klockor som Ànnu inte har slÀppts, 2023 Ärs julklappar skulle en kunna sÀga. Men nu Àr Tomten pÄ plats och jag har Àran att meddela att dagens vinnare Àr @Tokka ! :)

Bakom lucka nummer fem vÀntade den hÀr snitsiga Tissot-nyckelringen frÄn vÄra vÀnner pÄ Klockmaster Globen!

BF00597B-DEC4-4AAF-8C27-46375B7EA556.jpeg


@Tokka , hör av dig sÄ löser vi det praktiska!

Och vÀl mött imorgon för fortsatt adventskalender! :)
Snyggt jobbat Tomten, se till att du nu fĂ„r en god natts sömn sĂ„ du orkar med dagarna som Ă€r kvar fram till jul â€ïžđŸŽ…

Grattis @Tokka
 

Tokka

Panerai
2-Faktor
Vinnare lucka #5

Tomtefar har varit pÄ bus och tittat pÄ klockor som Ànnu inte har slÀppts, 2023 Ärs julklappar skulle en kunna sÀga. Men nu Àr Tomten pÄ plats och jag har Àran att meddela att dagens vinnare Àr @Tokka ! :)

Bakom lucka nummer fem vÀntade den hÀr snitsiga Tissot-nyckelringen frÄn vÄra vÀnner pÄ Klockmaster Globen!

BF00597B-DEC4-4AAF-8C27-46375B7EA556.jpeg


@Tokka , hör av dig sÄ löser vi det praktiska!

Och vÀl mött imorgon för fortsatt adventskalender! :)
Wow!! Det tackar vi @KS Tomten och Klockmaster Globen för!
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Vinnare lucka #5

Tomtefar har varit pÄ bus och tittat pÄ klockor som Ànnu inte har slÀppts, 2023 Ärs julklappar skulle en kunna sÀga. Men nu Àr Tomten pÄ plats och jag har Àran att meddela att dagens vinnare Àr @Tokka ! :)

Bakom lucka nummer fem vÀntade den hÀr snitsiga Tissot-nyckelringen frÄn vÄra vÀnner pÄ Klockmaster Globen!

BF00597B-DEC4-4AAF-8C27-46375B7EA556.jpeg


@Tokka , hör av dig sÄ löser vi det praktista!

Och vÀl mött imorgon för fortsatt adventskalender! :)
Jojo flÄdigt mÄ jag sÀga! HÀr lever minsann tomten i sus och dus.... eller rus :hungry:
NĂ„vĂ€l, grattis @Tokka 👍
 

KS Tomten

PÚre Noël
KS TOMTEN
Adventskalendern fortsÀtter oförtrutet! Vinnaren lottas fram bland er som postar i dagens klocka-trÄden, sÄ kÀmpa pÄ! Fina priser bakom varje lucka, idag kör vi dubbla vinnare, det Àr ju ÀndÄ tisdag och KS Tomten Àr pÄ ett strÄlande humör! :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp