Grattis @Pippis pappa ![Grinning face with big eyes :smiley: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
![Grinning face with big eyes :smiley: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ€men! Vad skojVinnare lucka #4
Det börjar bli riktigt kylslaget ute sÄ vi vÀrmer vÀl oss med en lucköppning i KS Adventskalender. Och lite glögg!
Dagens vinnare blirâŠingen mindre Ă€n⊠@Pippis pappa som vinner en snygg liten klockförvaring i lĂ€der frĂ„n UN som skĂ€nkts frĂ„n vĂ„ra vĂ€nner pĂ„ Numans Ur 1851.
![]()
Grattis @Pippis pappa ! Dra ett PM till mig, KS Tomten, sÄ löser vi det praktiska.
Ha en fortsatt gnistrande vinterkvĂ€ll alla glada och nyglöggade KSâare!![]()
Tack sÄ mycket
Varje dag, bara att posta i Dagens klocka!Ingen adventskalender idag?
Jag som satt och vÀntade pÄ ett inlÀgg frÄn tomtenVarje dag, bara att posta i Dagens klocka!
Han har vÀl fullt upp med tomtemor!Jag som satt och vÀntade pÄ ett inlÀgg frÄn tomten
Rimligt, denna trÄkiga och kalla mÄndag!Han har vÀl fullt upp med tomtemor!![]()
HÄll ut. Klockan Àr ju efter 21 nu,Rimligt, denna trÄkiga och kalla mÄndag!
Jag Àr inte ens med idagHÄll ut. Klockan Àr ju efter 21 nu,![]()
Vi fÄr nog vÀnta ett tag till...SÄg honom pÄ ett klockevent nyss, han Àr sÀkert pÄ ingÄng!
![]()
Snyggt jobbat Tomten, se till att du nu fÄr en god natts sömn sÄ du orkar med dagarna som Àr kvar fram till julVinnare lucka #5
Tomtefar har varit pÄ bus och tittat pÄ klockor som Ànnu inte har slÀppts, 2023 Ärs julklappar skulle en kunna sÀga. Men nu Àr Tomten pÄ plats och jag har Àran att meddela att dagens vinnare Àr @Tokka !
Bakom lucka nummer fem vÀntade den hÀr snitsiga Tissot-nyckelringen frÄn vÄra vÀnner pÄ Klockmaster Globen!
![]()
@Tokka , hör av dig sÄ löser vi det praktiska!
Och vÀl mött imorgon för fortsatt adventskalender!![]()
Wow!! Det tackar vi @KS Tomten och Klockmaster Globen för!Vinnare lucka #5
Tomtefar har varit pÄ bus och tittat pÄ klockor som Ànnu inte har slÀppts, 2023 Ärs julklappar skulle en kunna sÀga. Men nu Àr Tomten pÄ plats och jag har Àran att meddela att dagens vinnare Àr @Tokka !
Bakom lucka nummer fem vÀntade den hÀr snitsiga Tissot-nyckelringen frÄn vÄra vÀnner pÄ Klockmaster Globen!
![]()
@Tokka , hör av dig sÄ löser vi det praktiska!
Jojo flÄdigt mÄ jag sÀga! HÀr lever minsann tomten i sus och dus.... eller rusVinnare lucka #5
![]()
@Tokka , hör av dig sÄ löser vi det praktista!
SĂ„ Ă€r det nog men Ă€nnu mĂ„nga dagar kvar för oss losers. Jag fĂ„r skicka nĂ„tt till dig och du till mig annarsDet hĂ€r börjar kĂ€nnas lika riggat som nitlotterna man köper till owg-mars lotteriet varenda jĂ€vla Ă„râŠ
#jagÀrintebitter
Yes! Vi kan köra un-secret santa eller nÄtSÄ Àr det nog men Ànnu mÄnga dagar kvar för oss losers. Jag fÄr skicka nÄtt till dig och du till mig annars![]()
What!? Hur har jag missat att klocksnack har ett instagramkonto?Grymt kul initiativ och det hade gÄtt mig helt förbi om jag inte blev pÄmind avvia Klocksnacks IG!
![]()
för att det varit typ inaktivt i ett par Är, bra revival dÀr @KS Tomten !What!? Hur har jag missat att klocksnack har ett instagramkonto?![]()
What!? Hur har jag missat att klocksnack har ett instagramkonto?![]()
för att det varit typ inaktivt i ett par Är, bra revival dÀr @KS Tomten !
Grym kalender! FrÄga: Àr det bara Dagens klocka som gÀller eller Àven Dagens vintage? Blir en del dubbelpostning vilket ifs inte behöver vada negativt![]()