Eftersom @Burnman inte ens verkar ha förstått att man ska posta i Dagens Klocka-tråden så ser det väldigt mörkt ut
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
![Winking face with tongue :stuck_out_tongue_winking_eye: 😜](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eftersom @Burnman inte ens verkar ha förstått att man ska posta i Dagens Klocka-tråden så ser det väldigt mörkt ut
Jag tror definitivt på @Burnman, då jag själv princip aldrig har tur i lotterier och då ökar hans chanser lavinartat ju!
Grattis! Spännande @JohnHarrisonVinnare lucka #8
Håhåjaja! Det verkar ju inte bättre än att dagens vinst tillfaller den förmodat glada gamängen @JohnHarrison !
Idag bjuder vi inte på någon bild av priset, det får bli en överraskning, men jag kan avslöja att dagens pris kommer från våra vänner på Klockmaster Globen. Men jag kan avslöja att det kommer att bli en utomordentligt trevlig överraskning för vinnaren!
Så, @JohnHarrison , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska!
Nu är det fullt av bestyr, glögg ska drickas, nissar ska tuktas och renar ska trimmas. Så på återhörande imorgon vänner.![]()
Nu får man väl anta att Burnman är riktigt glad för John Harrisons skull.Vinnare lucka #8
Håhåjaja! Det verkar ju inte bättre än att dagens vinst tillfaller den förmodat glada gamängen @JohnHarrison !
Idag bjuder vi inte på någon bild av priset, det får bli en överraskning, men jag kan avslöja att dagens pris kommer från våra vänner på Klockmaster Globen. Men jag kan avslöja att det kommer att bli en utomordentligt trevlig överraskning för vinnaren!
Så, @JohnHarrison , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska!
Nu är det fullt av bestyr, glögg ska drickas, nissar ska tuktas och renar ska trimmas. Så på återhörande imorgon vänner.![]()
Grattis @JohnHarrisonVinnare lucka #8
Plötsligt händer detVinnare lucka #8
Spännande! GrattisPlötsligt händer det
Stort tack @KS Tomten
Blir ju extra spännande med hemligt pakettack Klockmaster Globen på förhand!
Obefintliga
Hahaha. FörbannatEftersom @Burnman inte ens verkar ha förstått att man ska posta i Dagens Klocka-tråden så ser det väldigt mörkt utMen han kanske får ett tröstpris om tomten är snäll, typ ett gammalt rostigt bandstift eller så
![]()
Haha. Men jag har tur i kärlek. Frugan däremot, hon borde spela lite oftare…Jag tror definitivt på @Burnman, då jag själv princip aldrig har tur i lotterier och då ökar hans chanser lavinartat ju!
.....jorrusåatteh!![]()
Överlycklig!Nu får man väl anta att Burnman är riktigt glad för John Harrisons skull.
![]()
Exakt, just så! Idag är det min tur. Det känner jag
Fatta känslan att öppna upp sig i två trådar och öka sina chanser med julbandet på...
Jag tror på dig ikvällExakt, just så! Idag är det min tur. Det känner jaghar ändå väntat typ 38 år på att vinna nåt så borde ändå börja bli dags…
För att öka dina chanser så väljer jag att avstå att posta i Dagens (idag och kanske hela helgen…)Exakt, just så! Idag är det min tur. Det känner jaghar ändå väntat typ 38 år på att vinna nåt så borde ändå börja bli dags…
Herre min skapare!! Det är ju redan klartAndra fredagen i december! Det betyder att ikväll blir det trippelvinster! Alltså, inte bara ett ensamt snällt litet barn som vinner, utan tre! Ja jäklar i min julgran, ikväll blir det rajtantajtan!![]()
Det var det finaste jag hört sen jag konfirmeradesFör att öka dina chanser så väljer jag att avstå att posta i Dagens (idag och kanske hela helgen…)
![]()
That’s what she saidHerre min skapare!! Det är ju redan klart
Ikväll händer det![]()
Snyggt! Den där duger ju gott å väl!Klätt alternativ gran för oss extremt allergiska![]()
![]()
![]()
Barrar inteSnyggt! Den där duger ju gott å väl!![]()
Nu börjar det dra ihop sig!![]()