• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Vinnare lucka #6

Klockan 21 är slagen och KS Tomten har nykammat skägg och välpressad luva. Det betyder lucköppning!

Och idag är det ju som sagt tisdag och härlig stämning så nissarna har dragit två vinnare som båda får ett trevligt pris från våra vänner på @ERIKSON URHANDEL !

Vinnarna är inga mindre än @RandyMarsh som vinner ett snyggt nyckelband från Omega och @RicVin som också får ett nyckelband, men från Breitling!

2A3D3FE8-ED71-48F5-A032-63C89A273B1C.jpeg
059EFC50-7EC9-43A1-8AEB-39DD22D22768.jpeg


Dra ett Pm till mig, KS Tomten, så styr vi upp detaljerna. :)

Grattis till båda vinnarna och tack till @ERIKSON URHANDEL ! :)
 

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Här kommer en lite förvarning! Jag, KS Tomten, kommer att dyka upp i trådar och forumavdelningar och köra spontana snabbtävlingar ända fram till jul, det blir lite spontant när tomtefeelingen kryper på…så håll ögonen öppna!

Jag tror baske mig att det blir glögg och tävling inne på Kobra Kai redan imorgon! 🎅
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Vinnare lucka #6

Klockan 21 är slagen och KS Tomten har nykammat skägg och välpressad luva. Det betyder lucköppning!

Och idag är det ju som sagt tisdag och härlig stämning så nissarna har dragit två vinnare som båda får ett trevligt pris från våra vänner på @ERIKSON URHANDEL !

Vinnarna är inga mindre än @RandyMarsh som vinner ett snyggt nyckelband från Omega och @RicVin som också får ett nyckelband, men från Breitling!

2A3D3FE8-ED71-48F5-A032-63C89A273B1C.jpeg
059EFC50-7EC9-43A1-8AEB-39DD22D22768.jpeg


Dra ett Pm till mig, KS Tomten, så styr vi upp detaljerna. :)

Grattis till båda vinnarna och tack till @ERIKSON URHANDEL ! :)
Snyggt! Grattis!
 

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Om man ska tro snacket bland tomtenissarna så kommer det tydligen uppstå spontant julmys på Kobra Kai idag. Så håll utkik!

Vanlig utlottning i adventskalendern körs såklart på i dagens klocka-tråden! :D
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp