Men grattis @Fisherking
En snabb fråga: vad Swishade du över till Nordpolen? Sponsrat en ny släde? Ny tomteluva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är säkert den där @yonsson som dragit på sig grinch-kostymen och satt sig vid tangentbordet för att moderera
Det är samma regler som gäller för alla. Det är ingen SEIKO-tavla och ingen SEIKO. Givetvis raderas det om det anmäls. Det betyder inte att någon sitter och granskar alla inlägg som någonsin skrivs.Ingen fara, jag kan leva med det, mest förvånande egentligen. Det är en Seikomod, med ett NH35-verk. Ingen uppenbar kopia av någon existerande modell. Har lagt in bilder på den tidigare här på forumet, ett trettiotal utan att någon blivit upprörd. Bl.a. i dagens lucka i Klockalendern så det är väl bara för någon att börja rensa.
Tack Du anar inte hur rätt du harGrattis @roosterman !
Många bliireJag blev jag själv lagomt besviken när det var detta inlägg tomten taggade mig i och inte ett i ”paketvinst” syfte.
Nåväl kom ihåg var den goda tanken kom ifrån och låt oss alla hoppas att hela @rooster @roosterman @Rooster91 @Roosterwife sekten aldrig vinner, för där finns risk för feltaggning med råge.
Jag har ju redan fått en kanonfin julklapp av digÖööh @KS Tomten !
Min lott för idag tillägnas till @roosterman , så om du mot förmodan skulle dra mig idag vet du vart den ska gå!
Fan ta dig om du drar mitt namn idag efter denna post!!!
Eller vad säger du @martaSM30 ?Men seriöst grabbar, tror ni fortfarande på tomten
Första?Då var det äntligen min tur. Idag låg årets första (och kanske enda) julklapp i lådan och väntade på mig. Det mycket välförtjänta priset jag kammade hem häromdagen, då när @KS Tomten gjorde sitt jobb som sig bör som en del av er kanske minns?!
Stort tack för detta Nezumi och kära @KS Tomten
Och priset med vinnarklockan
My bad, den andra (men det måste ju skarvas lite för dramatiken) som grädde på moset fick jag ytterligare än julklapp på lådan idag från bästa @BeenTack Du anar inte hur rätt du har
Många bliire
Jag har ju redan fått en kanonfin julklapp av dig
Eller vad säger du @martaSM30 ?
Första?
Japp här är en liten föraning om vilken present som kommer till dig RoosterOch till er alla kan jag säga att ikväll har jag fått massa fina presenter, så jag unnar @Fisherking vinsten
Men imorrn............. Då jäklar
Äsch då Fick ännu bättre grejer ikvällJapp här är en liten föraning om vilken present som kommer till dig Rooster
Och till er alla kan jag säga att ikväll har jag fått massa fina presenter, så jag unnar @Fisherking vinsten
Men imorrn............. Då jäklar
Det vet du!God morgon! Ny dag, nya besvikelser! Ses vi som vanligt 21:05 för lite ältande i grupp?
Absolut, och hela dagen fram tills dess?God morgon! Ny dag, nya besvikelser! Ses vi som vanligt 21:05 för lite ältande i grupp?
Alla medlemmar innan kl. 19.30
Tomten kl. 19.30.... hold my beer.......
Tråden:
Tråden efter 21.00
Alla medlemmar kl 22.00
Tomten kl 23
Funderar om man ska göra ett besök i alla trådar för att öka sin chanser…
Funderar om man ska göra ett besök i alla trådar för att öka sin chanser…