Var hämtar jag ut vinsten?Pssst, dagens vinnare lottas fram bland postnissar i den vanliga dagens-tråden och i RicVin’s Fredagstråd…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hämtar jag ut vinsten?Pssst, dagens vinnare lottas fram bland postnissar i den vanliga dagens-tråden och i RicVin’s Fredagstråd…
Ändå skönt att du kommit in i ”kl.19.30 stadiet” redan (se mitt inlägg innan för referens ).Idag tar vi nya tag!!! Allt som har hänt är passé!
Bara 6h och 20min kvar till dragning!
Pssst, dagens vinnare lottas fram bland postnissar i den vanliga dagens-tråden och i RicVin’s Fredagstråd…
Ändå skönt att du kommit in i ”kl.19.30 stadiet” redan (se mitt inlägg innan för referens ).
Tack så mycket! Ja en liten hårlock från Tomtens skägg skulle ju sitta fint.Iom bild från @Deskdiversthlm så röstar jag på vinst för dig.
I alla fall något litet. Kanske ett strå från tomtens skägg eller kanske en snöflinga från Nordpolen. Kanske tom ett bandstift
Bara för ordningens skull, vilket av tomtens skägg pratar vi om här?Tack så mycket! Ja en liten hårlock från Tomtens skägg skulle ju sitta fint.
Du kan gissa vilket jag och @Deskdiversthlm har i åtanke men du verkar röra dig mot södrare breddgrader…Bara för ordningens skull, vilket av tomtens skägg pratar vi om här?
Som ung och oskyldig så förstår jag inte vad som menas . Men jag och @Back verkar inne på samma bana.Bara för ordningens skull, vilket av tomtens skägg pratar vi om här?
Du kan gissa vilket jag och @Deskdiversthlm har i åtanke men du verkar röra dig mot södrare breddgrader…
"Bara en bild till"Så här känner man sig när man envisas med att komma tillbaka trots alla besvikelser:
Håller tummarna!Har nu postat bild både i dagens klocka och fredagstråden.
Kan turen bli min ikväll måntro?
Har nu postat bild både i dagens klocka och fredagstråden.
Kan turen bli min ikväll måntro?
Precis postat i båda trådarna. Langa priset nuÄr alla taggade?
Är alla taggade?
Är alla taggade?
Är alla taggade?