Toktaggad!
![giphy.gif](https://media1.giphy.com/media/xT1XGPqs2QsfJCD5HW/giphy.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Toktaggad!
Så där.Är alla taggade?
Är alla taggade?
Sitter just nu och funderar vilken vinst-gif jag ska posta vid 21.00
![]()
Sa han och tog fram reservspisen....Så där.
Spisen gick sönder idag och inga pengar har jag heller, så svårt att äta okokta makaroner så mina barn är arga på sin pappa![]()
Ni rör inte Klockkontot!!Sa han och tog fram reservspisen....![]()
Va fan gör du?Själv har jag ingenting kvar, frun tog allt i skilsmässan. Det enda som får mig att stiga upp på morgonen är ks tomtens tävling.
O så fred på jorden, det brinner jag för när jag inte skyddar pandor från tjuvjägare.![]()
Va fan gör du?
Det där är min soffa!
FREEEEEEDSjälv har jag ingenting kvar, frun tog allt i skilsmässan. Det enda som får mig att stiga upp på morgonen är ks tomtens tävling.
O så fred på jorden, det brinner jag för när jag inte skyddar pandor från tjuvjägare.![]()
Dina barn fick iaf äta...Barnen fick äta snö till efterrätt.
En av dem hade inte lärt sig....
Varm snö från vägrenen??Barnen fick äta snö till efterrätt.
En av dem hade inte lärt sig....
Du behövde inte äta dina barn för att överleva iaf..Dina barn fick iaf äta...
Gul för det är mer proteinVarm snö från vägrenen??
Ja jag råkade ju tagga mig själv igår.. känns bara tråkigt när nåt sånt händerJag tror faktiskt att det är @Rooster91 's tur ikväll![]()