Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag måste säga att @KS Tomten och denna tråd har lyft KS. Riktigt bra jobbat Tomtefar!
+1 på den!![]()
Funkar inte det ena så.......Byter ni taktik till fjäsk nu?
När du hjälper tomten sen kan du väl lägga in ett gott ord för mig??Byter ni taktik till fjäsk nu?
När du hjälper tomten sen kan du väl lägga in ett gott ord för mig??
![]()
Jag måste säga att @KS Tomten och denna tråd har lyft KS. Riktigt bra jobbat Tomtefar!
Jag tror jag väljer en annan väg än de andra så ser vi vad som fungerar bäst…Byter ni taktik till fjäsk nu?
Jag sitter här och grunnar över om jag postar i fel "Dagens-klocka"-tråd...![]()
Staafen 12 år, testar nya metoder.
Staafen 12 år, testar nya metoder.
![]()
Spåkulan; Staafen 82jordsnurr testar fortfarande nya metoder
![]()
Men om vi kör i tråden ”Morgondagens klocka” så borde saken vara biff?Samma här! Visade sig att jag har postat i "Gårdagens-klocka"-tråd hela tiden![]()
Startat ett par nya trådar. De heter " dage'ns klocka" "degens klocka" "drakens klocka" "datorns klocka" "daggens klocka" "daghems klocka" "daghens klocka" "dag ens klocka"
Dålig suddighet, men ändåTänk vilken mysig tråd med ”datorns klocka”.
Alla fotar en suddig bild taget nere i hörnet på skärmen.
Hänger påDålig suddighet, men ändå
![]()
I'm in!Tänk vilken mysig tråd med ”datorns klocka”.
Alla fotar en suddig bild taget nere i hörnet på skärmen.
Vintage-mögel! Nice!Dålig suddighet, men ändå
![]()
Mycket fin. Ref på den?Hänger på
Dock hörnet uppe till höger
![]()
Är det en sån där smart-klocka?Bra idé![]()
![]()
Riktig sommar-feelingI'm in!
Kidnappa tomtemor så kanske han gör dig till vinnare eller så blir ”vinsten” tomtemor…hmmm. Kan vara en nitlott som varar livet ut…Försöker lista ut hur Tomten tänker inför sina "slumpmässiga" kvällsval
![]()
Omega har ju funkat bra 4 gånger men funkade inte för mig igår... Rolex har funkat 2 gånger, kan det vara dags för Rolex idag?
Enda sambandet med tiden för inläggen är att alla ligger inom 07:52-20:58, så postar jag mitt inlägg däromkring borde det vara okej.
![]()
Så många funderingar just nu, men jag ska knäcka koden och när jag har svaret kommer ni alla få ta del av det![]()
Måste ta mig en funderare angående de där, kan ju bli en riktigt bra vinst alternativt en riktigt dålig, måste kika på för och nackdelarKidnappa tomtemor så kanske han gör dig till vinnare eller så blir ”vinsten” tomtemor…hmmm. Kan vara en nitlott som varar livet ut…
Men där ja! Något som ALDRIG händer! Tack @KS Tomten och @ERIKSON URHANDELVinnare, lucka #16
Kl är 21, någonstans! Ikväll kör vi det kort och koncist, några renar har rymt och tomten har fullt upp!
Priset är fantastiskt och kommer från våra vänner på @ERIKSON URHANDEL ! Ett rasande snyggt resefodral från Omega.
![]()
Och vinnare är ingen mindre än @Nicke L ! PM’a mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska. Stort grattis!![]()
Fan, jag postade en Omega idag. HmFörsöker lista ut hur Tomten tänker inför sina "slumpmässiga" kvällsval
![]()
Omega har ju funkat bra 4 gånger men funkade inte för mig igår... Rolex har funkat 2 gånger, kan det vara dags för Rolex idag?
Enda sambandet med tiden för inläggen är att alla ligger inom 07:52-20:58, så postar jag mitt inlägg däromkring borde det vara okej.
![]()
Så många funderingar just nu, men jag ska knäcka koden och när jag har svaret kommer ni alla få ta del av det![]()