Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte att posta i dagens tråg
Alltså , vill inte vara sån... Men du har ju redan vunnit den STÖRSTA vinsten av alla (Storleksmässigt iaf och nästan vattentät), så nu tycker jag verkligen att du ska unna en vän, tex mig, att faktiskt få vinna nåt!Ser ju att det är en hel vecka sedan förra vinsten så det borde vara min tur igen
Han dyker upp en gång varje dag och gör 99% av jordens befolkning besvikna
Men du vann ju i OWGmarchAlltså , vill inte vara sån... Men du har ju redan vunnit den STÖRSTA vinsten av alla (Storleksmässigt iaf och nästan vattentät), så nu tycker jag verkligen att du ska unna en vän, tex mig, att faktiskt få vinna nåt!
Men det var ju då Jag vill vinna nåt nu juMen du vann ju i OWGmarch
Ja om inte jag får vinna så får du ta dagensJag tror att jag har en chans att vinna idag!
Jaja jag skickar ett G - Shock märke till digMen det var ju då Jag vill vinna nåt nu ju
Betänk att @jamesfranco tänkte offra mig över öppen grill bara för att vinnaJa om inte jag får vinna så får du ta dagens
Nä då är det lika bra att jag vinner eller hur?Betänk att @jamesfranco tänkte offra mig över öppen grill bara för att vinna
Är det schysst verkligen??
Fredagstråden är det som gäller idag…Alltså…. vars ere man ska posta idag? Det är ju så många inlägg i denna tråd att man tappar orienteringen
OK då! Du är en värdig vinnare (igen)Nä då är det lika bra att jag vinner eller hur?
Ni verkar laddade!
Sjukt laddad, har precis vaknat efter en liten tupplur, behövde vila upp mig inför vad som komma skall!Ni verkar laddade!
Ja, blir tomten lika sen som igår lär det behövas!Sjukt laddad, har precis vaknat efter en liten tupplur, behövde vila upp mig inför vad som komma skall!
Det va så jag tänkte, better be prepared!Ja, blir tomten lika sen som igår lär det behövas!