Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min tes håller och förstärks....uppenbarligen inte en enda ENICAR bland vinnare vilket tyder på ren och skär diskriminering av minoriteter, det är fan ryssen som ligger bakom!Försöker lista ut hur Tomten tänker inför sina "slumpmässiga" kvällsval
![]()
Omega har ju funkat bra 4 gånger men funkade inte för mig igår... Rolex har funkat 2 gånger, kan det vara dags för Rolex idag?
Enda sambandet med tiden för inläggen är att alla ligger inom 07:52-20:58, så postar jag mitt inlägg däromkring borde det vara okej.
![]()
Så många funderingar just nu, men jag ska knäcka koden och när jag har svaret kommer ni alla få ta del av det![]()
@KS Tomten verkar inte gilla G-shocks hellerKs tomten ska ju enligt uppgifter vara opartisk där. Dock har han aldrig valt min gul.
![]()
Hm...
Undrar vad mina kollegor nere på psykakuten skulle säga om oss?
Precis så...håll bara med, det brukar vara bästa medicinen!![]()
”Kollegor”….?
Säga o säga.....Hm...
Hm...
Doktor Berglund
Engagemang?!Stor paketöppning idag
Extra spännande då lucka #8 var en hemlig lucka ….
Håll till godo:
![]()
![]()
![]()
En jättefin nyckelring i läder från Certina!
Stort tack till Klockmaster Globen
Paketöppningen ackompanjerades av Certina Blue Ribbon, Volvo jubileumsklocka från 1977.
Sist men inte minst, tack @KS Tomten för ditt enastående engagemang med denna tråden, som blivit en succé!
Försöker lista ut hur Tomten tänker inför sina "slumpmässiga" kvällsval
![]()
Omega har ju funkat bra 4 gånger men funkade inte för mig igår... Rolex har funkat 2 gånger, kan det vara dags för Rolex idag?
Enda sambandet med tiden för inläggen är att alla ligger inom 07:52-20:58, så postar jag mitt inlägg däromkring borde det vara okej.
![]()
Så många funderingar just nu, men jag ska knäcka koden och när jag har svaret kommer ni alla få ta del av det![]()
Världsklass - jag älskar excel-listor!!!Försöker lista ut hur Tomten tänker inför sina "slumpmässiga" kvällsval
![]()
![]()
Efter tiden på att göra en Excel och gräva i detta så förtjänar du en vinst idag. Så bara därför blir det…Försöker lista ut hur Tomten tänker inför sina "slumpmässiga" kvällsval
![]()
![]()
Du är lika skum som mig då alltså?Världsklass - jag älskar excel-listor!!!
Tror nog att spoilern har helt rätt tyvärrEfter tiden på att göra en Excel och gräva i detta så förtjänar du en vinst idag. Så bara därför blir det…
ingen vinst för dig idag
Försökte förklara för doktorn här i huset varför jag satt och storskrattade vid köksbordet men fick bara en frustrerad grimasch till svar. Tror inte att den humoristiska storheten i ”datorns klocka” riktigt gick fram.Hm...
Ser ju att det är en hel vecka sedan förra vinsten så det borde vara min tur igen![]()
Ser ju att det är en hel vecka sedan förra vinsten så det borde vara min tur igen![]()
Men vänta nu, satt du vid datorn, skrattade åt ”datorns klocka” utan att själv bidra med en suddig bild på skärmen?Försökte förklara för doktorn här i huset varför jag satt och storskrattade vid köksbordet men fick bara en frustrerad grimasch till svar. Tror inte att den humoristiska storheten i ”datorns klocka” riktigt gick fram.
Men vänta nu, satt du vid datorn, skrattade åt ”datorns klocka” utan att själv bidra med en suddig bild på skärmen?
Dåligt
Idag är en speciell dag, man ska avstå helt från att posta!Alltså…. vars ere man ska posta idag? Det är ju så många inlägg i denna tråd att man tappar orienteringen![]()