• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ks tomten ska ju enligt uppgifter vara opartisk där. Dock har han aldrig valt min gul.
IMG_20221215_165630.jpg

Försöker lista ut hur Tomten tänker inför sina "slumpmässiga" kvällsval 🤯

1.png

Omega har ju funkat bra 4 gånger men funkade inte för mig igår... Rolex har funkat 2 gånger, kan det vara dags för Rolex idag?🤔
Enda sambandet med tiden för inläggen är att alla ligger inom 07:52-20:58, så postar jag mitt inlägg däromkring borde det vara okej.
mcdm-lord-durok.gif

Så många funderingar just nu, men jag ska knäcka koden och när jag har svaret kommer ni alla få ta del av det 🫶
Min tes håller och förstärks....uppenbarligen inte en enda ENICAR bland vinnare vilket tyder på ren och skär diskriminering av minoriteter, det är fan ryssen som ligger bakom!
ConsideratePaleHyracotherium-size_restricted.gif

Stor paketöppning idag 🎁
Extra spännande då lucka #8 var en hemlig lucka …. 😱
Håll till godo:
DF23A1B6-24D0-4F16-921E-93CF8153F432.jpeg
22522A06-CDDF-4658-9C3E-0341819A5D68.jpeg
FBC5A9FD-75DD-46FE-BD57-60FCF9C0D3F5.jpeg

En jättefin nyckelring i läder från Certina!
Stort tack till Klockmaster Globen 🙏

Paketöppningen ackompanjerades av Certina Blue Ribbon, Volvo jubileumsklocka från 1977.

Sist men inte minst, tack @KS Tomten för ditt enastående engagemang med denna tråden, som blivit en succé!

Stor paketöppning idag 🎁
Extra spännande då lucka #8 var en hemlig lucka …. 😱
Håll till godo:
DF23A1B6-24D0-4F16-921E-93CF8153F432.jpeg
22522A06-CDDF-4658-9C3E-0341819A5D68.jpeg
FBC5A9FD-75DD-46FE-BD57-60FCF9C0D3F5.jpeg

En jättefin nyckelring i läder från Certina!
Stort tack till Klockmaster Globen 🙏

Paketöppningen ackompanjerades av Certina Blue Ribbon, Volvo jubileumsklocka från 1977.

Sist men inte minst, tack @KS Tomten för ditt enastående engagemang med denna tråden, som blivit en succé!
Engagemang?!
Han dyker upp en gång varje dag och gör 99% av jordens befolkning besvikna 🥲

@Deskdiversthlm ska kolla med Läderlappen om han är tillgänglig för att värma upp handflatan inför mars

1.png

Omega har ju funkat bra 4 gånger men funkade inte för mig igår... Rolex har funkat 2 gånger, kan det vara dags för Rolex idag?🤔
Enda sambandet med tiden för inläggen är att alla ligger inom 07:52-20:58, så postar jag mitt inlägg däromkring borde det vara okej.
mcdm-lord-durok.gif

Så många funderingar just nu, men jag ska knäcka koden och när jag har svaret kommer ni alla få ta del av det 🫶

Dags för en Longines att vinna! 🎅

1.png

mcdm-lord-durok.gif

Världsklass - jag älskar excel-listor!!!

1.png

mcdm-lord-durok.gif

Efter tiden på att göra en Excel och gräva i detta så förtjänar du en vinst idag. Så bara därför blir det…
ingen vinst för dig idag😜

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp