Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara 2,5 h kvar nu...
Ni verkar laddade!
Jag tror på dig ikväll, tomten gillar läder och sånt tjafs
Påminner mig om @Burnman , kan dock inte minnas vad kopplingen var. Var det läder på dykare?Jag tror på dig ikväll, tomten gillar läder och sånt tjafs
Japp han envisades i Tudor tråden med att "bära läder"........ Vettefasiken om det inte var en Bund strap dessutom.Påminner mig om @Burnman , kan dock inte minnas vad kopplingen var. Var det läder på dykare?
Inser ni att det bara är 27 minuter kvar tills det blir kaos i tråden!?!?!?!
EldarVad gör ni medans ni väntar ,Vad äter ni vad dricker ni?
Men eftersom du tjatade tar jag väl en öl på detVad gör ni medans ni väntar ,Vad äter ni vad dricker ni?
Känslan idag
Jonssa!Men eftersom du tjatade tar jag väl en öl på det
Tryckt en pizza, nu är det öl och ks kalendern i soffan!Vad gör ni medans ni väntar ,Vad äter ni vad dricker ni?
Paniken i tråden när jag, KS Tomten, berättar att INGEN har vunnit!
Paniken i tråden när jag, KS Tomten, berättar att INGEN har vunnit!
Bund-strap?? = Bondage-strapJapp han envisades i Tudor tråden med att "bära läder"........ Vettefasiken om det inte var en Bund strap dessutom.