Kupad Hand
Silver
Det är ju så jag tar mina wristshotsTur att man är vig...och cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju så jag tar mina wristshotsTur att man är vig...och cool!
Tur att man är vig...och cool!
Fan, är det så det funkar???
Justfan, ÖNSKELISTAN!
GRATTIS IGEN DÅ!!!!
Egentligen redan grattat två gånger.. Men va fasen, grattis @DeskdiversthlmVinnare lucka #19
Sådär nu är det klart! En glad själ kommer att få ett härligt litet pris från våra vänner på @ERIKSON URHANDEL ! Och ikväll är priset ett mysigt litet fodral från Omega.
Men, vem vann? Jo, det gjorde @Deskdiversthlm . Och så var det med det. You know the drill!
Vinnare lucka #19
Sådär nu är det klart! En glad själ kommer att få ett härligt litet pris från våra vänner på @ERIKSON URHANDEL ! Och ikväll är priset ett mysigt litet fodral från Omega.
Men, vem vann? Jo, det gjorde @Deskdiversthlm . Och så var det med det. You know the drill!
Grattis @DeskdiversthlmVinnare lucka #19
@KS TomtenVinnare lucka #19
Stort grattis, jag är inte bitter......Vinnare lucka #19
Ja det är sant, tycker inte att hans inlägg gäller!
Tala för sig själv jag är en winner!