Din tur imorgon gubben
![Face blowing a kiss :kissing_heart: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f618.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Din tur imorgon gubben
Tack @KS Tomten allt Àr förlÄtet!
Och givetvis till mina homies @roosterman @Kupad Hand @VanDusen @rstattin @Pippis pappa @Sennelier
@Staafen
Will stay true to my roots!
![]()
Tack! Ja det kÀnns speciellt! Speciellt bra för min familj som slapp bevittna min mentala kolapps efter 70Är vÀntandes.Sa ju det idag smÀller det beror nog pÄ din kanonbild (eller min pÄverkan) pÄ P 39:an.
Grattis och vÀlkommen in i den exklusiva vinstklubben @Deskdiversthlm
Tack!
Du Àr hemskt vÀlkommen kompisDrömtrÄd! Har tÀnkt varje dag att jag ska vara med för att sedan glömma bort följt av att lÀsa alla fullt rimliga inlÀgg efter dragning. Imorgon DÄ JÀvlar![]()
Det hÀr kÀnns ju som en vinst i sig, jag nöjer mig med det hÀrJag skulle vilja gratulera @rstattin till vinsten imorrn, ifall jag skulle glömma det dÄ, tÀnker jag
![]()
Det dÀr ser ut som en typisk moderator som bara vÀntar pÄ att fÄ radera trams i en adventskalender-trÄd.
Fan, mitt gÀng dedÀrHÀr Àr vi i adventskalender-trÄden en vanlig tisdag!
Om man sÀger som sÄ hÀr dÄVet inte om jag Àr deprimerad eller förvÀntansfull nÀr jag vaknar och bara vill att klockan ska bli 21 sÄ man kan gÄ lÀgga sig och bli besviken.
Ja, dÄ Àr det nog dags att sluta försumma familjen och kanske leka lite med tvÄÄringen... Senaste veckorna har jag ju mest suttit i vÄr nerslÀckta kÀllare och shitpostat memes i den hÀr trÄden. Ska bli skönt med lite dagsljus igen. Men innan dess tÀnker jag knipa en nyckelring eller en mössa! Om det sÄ kostar mig en skilsmÀssa och förlorad vÄrdnad... Jag sitter för djupt i tomteskiten för att sluta nu. In it to win it!!!Om en fem dagar kommer vi alla undra vad vi brukade göra runt 9 innan denna trÄd.
Du har inte tÀnkt i banorna att det egentligen Àr positivt?Ja, dÄ Àr det nog dags att sluta försumma familjen och kanske leka lite med tvÄÄringen... Senaste veckorna har jag ju mest suttit i vÄr nerslÀckta kÀllare och shitpostat memes i den hÀr trÄden. Ska bli skönt med lite dagsljus igen. Men innan dess tÀnker jag knipa en nyckelring eller en mössa! Om det sÄ kostar mig en skilsmÀssa och förlorad vÄrdnad... Jag sitter för djupt i tomteskiten för att sluta nu. In it to win it!!!
VÀnta bara till mellandags-rea-trÄden!Det dÀr ser ut som en typisk moderator som bara vÀntar pÄ att fÄ radera trams i en adventskalender-trÄd.![]()
SÄ Àr det och vi andra newbies stÄr bara dÀr och tittar pÄ...Tack till @KS Tomten nu kan jag Àntligen sova
Innan jag vann KS Adventskalender:
![]()
Efter:
![]()
NÄvÀl min gissning idag stÄr pÄ @Back eller @SalvadorDali nu Àr det dags!