• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
donald-trump-fake-news.gif

Men ett stooort grattis i alla fall till dig @Deskdiversthlm !!đŸ„ł
Din tur imorgon gubben 😘

Vet inte om jag Àr deprimerad eller förvÀntansfull nÀr jag vaknar och bara vill att klockan ska bli 21 sÄ man kan gÄ lÀgga sig och bli besviken.

Om en fem dagar kommer vi alla undra vad vi brukade göra runt 9 innan denna trÄd.
Ja, dÄ Àr det nog dags att sluta försumma familjen och kanske leka lite med tvÄÄringen... Senaste veckorna har jag ju mest suttit i vÄr nerslÀckta kÀllare och shitpostat memes i den hÀr trÄden. Ska bli skönt med lite dagsljus igen. Men innan dess tÀnker jag knipa en nyckelring eller en mössa! Om det sÄ kostar mig en skilsmÀssa och förlorad vÄrdnad... Jag sitter för djupt i tomteskiten för att sluta nu. In it to win it!!!

Ja, dÄ Àr det nog dags att sluta försumma familjen och kanske leka lite med tvÄÄringen... Senaste veckorna har jag ju mest suttit i vÄr nerslÀckta kÀllare och shitpostat memes i den hÀr trÄden. Ska bli skönt med lite dagsljus igen. Men innan dess tÀnker jag knipa en nyckelring eller en mössa! Om det sÄ kostar mig en skilsmÀssa och förlorad vÄrdnad... Jag sitter för djupt i tomteskiten för att sluta nu. In it to win it!!!
Du har inte tÀnkt i banorna att det egentligen Àr positivt? :D
Kaan ju vara sÄ att frugan ser det som semester och fÄr julpyssla precis som hon sjÀlv vill utan din inblandning.
Att den lille inte kĂ€nner igen dig lĂ€ngre, det Ă€r ju en petitess... Du har mĂ„Ă„Ă„nga Ă„r pĂ„ dig att lĂ€ra kĂ€nns honom/henne ju😁

Jag sĂ€ger Grattis till oxĂ„ dig i förebyggande syfte inför kvĂ€llens "dragning" đŸ€©

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp