• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vänta bara till mellandags-rea-tråden!

Då blir det gamla papppåsar och plastpåsar från diverse AD med patina som heter duga, dammråttor och annan kuriosa som vi förlorare tvingas på
Vintage alltså? Jojo flott ska det vara. 🥂
Det finns säkert kvar en gammal halv-flaska cava eller Nespresso kapsel efter mitt senaste köp. 😘

Så är det och vi andra newbies står bara där och tittar på...
1671524592981.gif

Tack till @KS Tomten nu kan jag äntligen sova
Innan jag vann KS Adventskalender:
1671523571876.gif

Efter:
1671523945147.gif

Nåväl min gissning idag står på @Back eller @SalvadorDali nu är det dags!

Sömn? det var något man pysslade med i november tror jag🤣
Jag hoppas kunna komma med i vinnarlaget snart, måste bara lösa rätt bild. Du satte stor press på oss alla efter gårdagens bild😍

Ja, då är det nog dags att sluta försumma familjen och kanske leka lite med tvååringen... Senaste veckorna har jag ju mest suttit i vår nersläckta källare och shitpostat memes i den här tråden. Ska bli skönt med lite dagsljus igen. Men innan dess tänker jag knipa en nyckelring eller en mössa! Om det så kostar mig en skilsmässa och förlorad vårdnad... Jag sitter för djupt i tomteskiten för att sluta nu. In it to win it!!!

Vi sitter i samma båt. Har två små här hemma som jag inte nattat på en vecka i protest mot tomten. Blir nog också ensam snart. Vi kanske skulle flytta ihop?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp