Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skräm inte bort Los Tomtos nu!!
Skräm inte bort Los Tomtos nu!!
Väntat sååååååååååååååååååååå länge
Vinnare lucka #20
Rim utan reson i tråden idag. Denna fullständiga orgie i skälmsk allmogeprosa som tråden fyllts med under dagen har nästan fått tombolan att snurra ur sin egen axel. Men, den har stått pall och vi har en vinnare även ikväll!
Kvällens vinnare får en fin liten gåva från Garmin som skänkts av våra vänner hos Klockmäster Globen!
Och vem är då denne lycklige vinnare? Vi kan väl börja med att konstatera att det INTE är någon av den här trådens litterära giganter, kvällens vinnare är istället en betydligt folkkärare och mer varmhjärtad karaktär. Jag talar såklart om @Bramserud som fullständigt sopade banan med resten av startfältet!
Stort grattis, skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Börja ju dagen så härVäntat sååååååååååååååååååååå länge
Dränk sorgenTror min Secret Santa visste att jag skulle förlora ikväll