Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vinnare lucka #20
Rim utan reson i tråden idag. Denna fullständiga orgie i skälmsk allmogeprosa som tråden fyllts med under dagen har nästan fått tombolan att snurra ur sin egen axel. Men, den har stått pall och vi har en vinnare även ikväll!
Kvällens vinnare får en fin liten gåva från Garmin som skänkts av våra vänner hos Klockmäster Globen!
Och vem är då denne lycklige vinnare? Vi kan väl börja med att konstatera att det INTE är någon av den här trådens litterära giganter, kvällens vinnare är istället en betydligt folkkärare och mer varmhjärtad karaktär. Jag talar såklart om @Bramserud som fullständigt sopade banan med resten av startfältet!
Stort grattis, skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Det enda du vunnitFortsätter battlet jag trodde jag vann
Att alla blev ledsna, sprang hem och försvann
Får visst skriva ner några rader till
Så ni tappar hakan och tiden står still
@Back du min vän du är bra på lavetter
Men här får du svar från en viktigpetter
Din varma smekning är inte alls dålig
Eller är min kind kanske extra tålig
Ställ er nu upp och klappa era händer
Darra av skräck och skaka era tänder
Med Lill-Glen i tråden är vinsten min där med basta
Jag tror jag ska gå och fira med pasta...
@SalvadorDali
Oh no, handskarna är kastade.
Rimmen är maxade.
Men vem är det som gråter i ett hörn,
som har stuckit sig på en törn?
Att vinsten är din, det kan du glömma.
Det märker man av ditt rum att döma.
Luta dig tillbaka, ja se och lär.
När kungen av rim ska lära dig något här.
Fint att du gör vad du förmår@nikkeVII & @Back & @Deskdiversthlm
Jag hör vad ni säger, tar in och förstår
Spelet är över och jag slickar mina sår
Jag satsade högt och bars sen ut på bår
Nu ser vi istället hur morgondagen går
När jag då firar seger får vi se hur ni mår
Finns för många ord som slutar på -år
Men jag tror bara att det är hit jag når
Fint att du gör vad du förmår
Men vi som finns i vinnar cirkeln vet ju hur det går.
@kottkrig började resan med ett fint paket och där i raden följds av medlemmar som belönats med detta fina vinnar-epitet.
Men för ni andra detta är den bästa tråden sedan OWG March även om jag vet att ni 21.05 vill dra en watch winder upp i tomtens a**.
Nu med 4 dagar kvar många kandidater för de nästkommande dagarnas superstar.
Blir det en oldie som @Staafen eller @Back även fast deras lavett sedan våren verkar rätt slapp?
Eller rookies som @rstattin eller @Clq som nästa present från Eriksons fick.
Bra jobb till @KS Tomten och @ERIKSON URHANDEL se nu till belöna någon med gott klockvandel.
Och inte någon med en Richard Mille, det krävs faktiskt lite till.
Japp, idag vänder det!! Minimalt med ljus och maximalt med tur?!Ny dag, nya tag och bara 14h och 35min kvar till dragning! Nu kööör vi!!
Fint att du gör vad du förmår
Men vi som finns i vinnar cirkeln vet ju hur det går.
@kottkrig började resan med ett fint paket och där i raden följds av medlemmar som belönats med detta fina vinnar-epitet.
Men för ni andra detta är den bästa tråden sedan OWG March även om jag vet att ni 21.05 vill dra en watch winder upp i tomtens a**.
Nu med 4 dagar kvar många kandidater för de nästkommande dagarnas superstar.
Blir det en oldie som @Staafen eller @Back även fast deras lavett sedan våren verkar rätt slapp?
Eller rookies som @rstattin eller @Clq som nästa present från Eriksons fick.
Bra jobb till @KS Tomten och @ERIKSON URHANDEL se nu till belöna någon med gott klockvandel.
Och inte någon med en Richard Mille, det krävs faktiskt lite till.
STÄNG DAGENS KLOCKA-TRÅDEN NUUUU!
Då har man ju iaf en rimlig chans ikväll!
Haha, kommer skippa denna tråd. Den har skevat totaltBörjar känna mig lite konstig.
Nord eller Sydpoolia?
NordpooliaNord eller Sydpoolia?
Gud så trevlig överraskning! Och jag som inte ens tagit på mig tomteluvan i år!Vinnare lucka #20
Rim utan reson i tråden idag. Denna fullständiga orgie i skälmsk allmogeprosa som tråden fyllts med under dagen har nästan fått tombolan att snurra ur sin egen axel. Men, den har stått pall och vi har en vinnare även ikväll!
Kvällens vinnare får en fin liten gåva från Garmin som skänkts av våra vänner hos Klockmäster Globen!
Och vem är då denne lycklige vinnare? Vi kan väl börja med att konstatera att det INTE är någon av den här trådens litterära giganter, kvällens vinnare är istället en betydligt folkkärare och mer varmhjärtad karaktär. Jag talar såklart om @Bramserud som fullständigt sopade banan med resten av startfältet!
Stort grattis, skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Gud så trevlig överraskning! Och jag som inte ens tagit på mig tomteluvan i år!
Tack tomten och klockmaster!
Jag tror precis tvärtom, det är alla andra som INTE är här som behöver hjälp och stöd!
Och det känns som att det är just dom som vinner också...Jag tror precis tvärtom, det är alla andra som INTE är här som behöver hjälp och stöd!
Vi kan battla till våra käftar blöder
Men vi ska inte ta kål på varandra, mina bröder
Vi ska ju i varje inlägg ha kul
Så jag önskar eder alla en riktigt GOD JUL
Hah det är typ som när man läser eller skriver i Rolex värdeökningstråden. Känner mig så j-a smutsig efteråt.Väl talat
Jag får fasen dåligt samvete på riktigt ibland efter jag skrivit i denna tråden
Nåväl, nu när stämningen är på topp kan jag meddela att det bara är 9h kvar
Hoppas alla är taggade till tusen!