Så länge vi är överens om att det är du som är "Lill-Glenn" och inget annat......![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så länge vi är överens om att det är du som är "Lill-Glenn" och inget annat......![]()
Jag tror bestämt att nästa år det blir rim stuga,De flesta julklapparna har nu delats ut
Och jag står här kvar i fullt tjut
Hoppet har dalat
Varje gång tomten har talat
O förståndet försvinner för varje dag
Men nu tar vi nya tag
Så innan jag tappat det helt
Ge mig ett klappat paket
Amen
Om du kör flugaJag tror bestämt att nästa år det blir rim stuga,
För alla mår ju duga,andra kan ljuga
Men vinnaren kör ju fluga
Datorn är en bit, men håll tillgodo med min suddiga klockbildVafan, inte nog med att ni har schyssta klockor och tar satans bra bilder... SÅ KAN NI RIMMA OCKSÅ.
Uppenbart att det blev snedfördelning av de s.k. kreativa ådrorna någonstans.
Jag gör revolt och tar tillbaka trådens bästa segment, suddig bild på datorklockan. Håll till godo.
Hunden förtjänar all vinst ikvällJag väntar på tomten
![]()
Ja, vi är allt ena riktiga suckers...Bara så ni vet det, så är det just nu 1 chans på 113 att vinna... Alltså 0,88% vinstchans, det är fan inte bra
![]()
Ja, vi är allt ena riktiga suckers...
![]()
Snart dags för klockan att pass nio klämta
Och KS Tomten strax ska en vinnare hämta
Så sitt kvar på här på tå, strax ni nyheter få
Ja, en av er kommer att flämta!
Hoppas på tomten. Tänk om man ändå vann ett tröstpris när man blivit av med pungen...Jag väntar på tomten
![]()
Stackars liten...Hoppas på tomten. Tänk om man ändå vann ett tröstpris när man blivit av med pungen...
![]()
Han skulle må mycket bättre om han vann nåt. Det är jag säker på.Stackars liten...
Om någon nu mot förmodan skulle undra så nej - jag vågade inte ta en nap…Kan man ta en gubblur på soffan tro och ändå hinna byta till gummi på B1an för att sedan posta dagens bild eller är det för risky?![]()
Jag vet. Det är fruktansvärt synd om våra hundar, dom har inte fått mat sen de lämnade kenneln.Han skulle må mycket bättre om han vann nåt. Det är jag säker på.
Ks tomtenHoppas på tomten. Tänk om man ändå vann ett tröstpris när man blivit av med pungen...
![]()
Om någon nu mot förmodan skulle undra så nej - jag vågade inte ta en nap…