Rooster91
Silver
Lovar att det var svenska spels vd som satt i andra ändenVare nån av er som vann på bingot nu???
Satan i gatan, 750 kakor och 3 bilar, det är ju fasiken bra de
![Disguised face :disguised_face: 🥸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f978.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lovar att det var svenska spels vd som satt i andra ändenVare nån av er som vann på bingot nu???
Satan i gatan, 750 kakor och 3 bilar, det är ju fasiken bra de
Men dra åt fan, vissa har ju tur
Ja, han blev ju inte ens gladLovar att det var svenska spels vd som satt i andra änden![]()
Hade ju hellre vunnit något från KStomten…Men dra åt fan, vissa har ju tur
De är så santHade ju hellre vunnit något från KStomten…
Bingolotto får ju pausa, det finns ju traditioner man inte kan bryta! Ring in ett hotKs tomten kommer krocka med 5ans bingo ju
Ännu bättre! Vore ju en drömEller från @rstattin -tomten![]()
Ja, skit i bingo och skit i tomten, här hos mig kan man vinna fiiina priserEller från @rstattin -tomten![]()
JajjemenJa, skit i bingo och skit i tomten, här hos mig kan man vinna fiiina priser
Då är @roosterman's vinst på G, nu väntar jag bara på att @bag ska dra iväg en adress till mig (om han vågar), så får även du en liten sen julklapp av mig för er fantastiska insats att pricka inlägg nummer #1700 och #1800
![]()
Fan, tråkigt att höraFy fan för december 2022 ingen vinst på bingolotto, KS Tomten verkar anse att man är persona non grata, vattenskada i förrådet, kört på rådjur och torktumlaren pajade.Bara hoppas på 5ans bingo nu eller att KS Tomten tar sitt förnuft till fånga, annars får man dränka sina sorger i köttbullar, prinskorv och Janssons imorgon.
Allt snack om bingo fick mig att tänka på denna banger, funkar också som pausmusik i väntan på KS-tomten
Tack det räcker för migFan, tråkigt att hörajag hoppas på dig på 5:ans bingo
Undrade just var du tog vägenNu är jag tillbaka efter julfirande och en nattning som resulterade i sömn för både mig och sonen. Det var skönt att få sova en liten stund för att nu klara av att må skit av besvikelsen igen!
Har glömt bort klockan helt, nu hoppas viNu äre nära!!!
.....ut på stan och klubba sälar?
Är vi 5 tuppar? Dags att vi tar hem grand slam nu!