Clq
Basic
Helt okej för mig med ett par tuppvinster, så länge jag kniper iaf en!Är vi 5 tuppar? Dags att vi tar hem grand slam nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt okej för mig med ett par tuppvinster, så länge jag kniper iaf en!Är vi 5 tuppar? Dags att vi tar hem grand slam nu!
Han försöker få tag i bingo redaktionen, blir livesändning därifrån ikvällKlockan är efter 23....
Nästan Bingo ju!!!!Vänta nu!!
![]()
Ja, nä, det gick ju skit de där
![]()
Hoppas på samma här
I'm waiting for you man, du har en helt fantastisk present väntandesFaaan, du har vunnit nåt av mig, du har inlägg #2000
![]()
Men dra mig baklänges på grusvägen, inte dåligt de där! Grattis alla!Vinnare lucka #23
Lång dags färd mot natt mina vänner! Men nu är det dags! Det är winning-tajm för fem glada KS’are!
Men vi börjar som vanligt med att berätta om priserna som idag kommer från våra vänner på Jarl Sandin i Göteborg!
![]()
Från höger till vänster så har vi: en Green-markör från Omega, två Omega-pennor, ett läder-tray från Omega och ett paket med keps och tote-bag från Breitling.
Stort tack till Jarl Sandin för de fina priserna!
Och nu är det dags att berätta vilka som vunnit…vem som vunnit vad blir en överraskning.
Kvällens vinnare är…..
@Staafen
@atmosfarsvetare
@Cuban8
@Datzun
@ajvar
Stort grattis!
Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Det här var bara en warm up. Imorgon är det julafton. Och då mina vänner, då plockar vi fram den stora julkanonen!![]()
@Staafen dubbelvinnare ikvällVinnare lucka #23
Lång dags färd mot natt mina vänner! Men nu är det dags! Det är winning-tajm för fem glada KS’are!
Men vi börjar som vanligt med att berätta om priserna som idag kommer från våra vänner på Jarl Sandin i Göteborg!
![]()
Från höger till vänster så har vi: en Green-markör från Omega, två Omega-pennor, ett läder-tray från Omega och ett paket med keps och tote-bag från Breitling.
Stort tack till Jarl Sandin för de fina priserna!
Och nu är det dags att berätta vilka som vunnit…vem som vunnit vad blir en överraskning.
Kvällens vinnare är…..
@Staafen
@atmosfarsvetare
@Cuban8
@Datzun
@ajvar
Stort grattis!
Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska.
Det här var bara en warm up. Imorgon är det julafton. Och då mina vänner, då plockar vi fram den stora julkanonen!![]()