Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En G-shock kanske???Grattis @Fowley90!
Sjukt spännande med klockmaster paket!
Finns det någon du inte har än?En G-shock kanske???
Edit, Fast då skulle ju jag fått kan man tycka...![]()
En G-shock kanske???
Edit, Fast då skulle ju jag fått kan man tycka...![]()
Nej men detta trodde jag aldrig, gud va kulDet har varit en händelserik dag! Och nu är den nästan slut. Men innan tomten stänger tomteverkstaden för ikväll, nattar nissarna och söver Rudolf med klorofyll är det dags för lucköppning!
Och tombolan har spottat ur sig en lapp där det står @Fowley90 ! Grattis! Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska!
Nu undrar säkert vän av ordning vad @Fowley90 vann? Det blir en ÖVERRASKNING! Men jag kan avslöja att julgåvan kommer från Klockmaster Globen.![]()
Tack så mycketGrattis till xxxxxxxx @Fowley90![]()
Din tid kommer ska du se!
Tackar! Grattis till din vinstGrattis @Fowley90 från gårdagens vinnare.
Skam den som ger sig!
TackGrattis då.
![]()
Ja väldigt spännande med överraskningarGrattis @Fowley90!
Sjukt spännande med klockmaster paket!
Tack! Håller starkt tummarna för att det inte är en katt i alla fall!
Njaaa.... Jag saknar väl sisådär 5050st av dom 5170 som finns nu...Finns det någon du inte har än?![]()
Livets lott faller olika. Vissa får julklappar under decembers alla dagar och andra får tvätta hundk*karGrattis då.
![]()
Väldigt ren. Ser fram emot att göra om det om några dagarLivets lott faller olika. Vissa får julklappar under decembers alla dagar och andra får tvätta hundk*kar
Gick det bra med jyckens förhud här i helgen, blev den ren och så?![]()
Vad väntar du på?Njaaa.... Jag saknar väl sisådär 5050st av dom 5170 som finns nu...![]()
På tal om ren!Väldigt ren. Ser fram emot att göra om det om några dagar![]()
Bättre tider??Vad väntar du på?
Samma tider som jag väntar på då alltså!Bättre tider??
Har du nåt förhandstips om dagens vinnare då??![]()
haha, gubbkulPå tal om ren!
![]()
Lite som att tatuera en kamel på tån!
Välkommen in i värmenTrodde aldrig jag skulle hamna här men ja, jag räknar ner tills klockan slår 21…
Känns som hypen för KS Adventskalender är minst lika stor som MoonSwatch-hypen.
För att göra chanserna större för den pensionerade Batman (@Staafen ) så avstår jag att visa mina handled idag.
Här avstås inga handleder för andras lycka, ska fan börja ha dubbla klockor för att jämna ut oddsen i detta infernaliska lotteri…Känner på mig att den 23e är min dag![]()
Två klockor = två halva lotter = en lottHär avstås inga handleder för andras lycka, ska fan börja ha dubbla klockor för att jämna ut oddsen i detta infernaliska lotteri…
![]()
Om du visar handleden borde väl spela kvitta??? Det är ju klockan som räknas?Känns som hypen för KS Adventskalender är minst lika stor som MoonSwatch-hypen.
För att göra chanserna större för den pensionerade Batman (@Staafen ) så avstår jag att visa mina handled idag.
Känner på mig att den 23e är min dag![]()
Du klickade väl på länken under renen??Lite som att tatuera en kamel på tån!
Två klockor = två halva lotter = en lott
Livet suger för dubbletter
![]()
Nej, vågar inte klicka på något som du postar.Du klickade väl på länken under renen??![]()