• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Grattis @Fowley90 kul med överrasking också, verkligen…… (ps Tomten verkar vara lite på dekis 😬).
1670791494114.gif
 

Fowley90

Omega
2-Faktor
Vinnare, lucka #11
Det har varit en händelserik dag! Och nu är den nästan slut. Men innan tomten stänger tomteverkstaden för ikväll, nattar nissarna och söver Rudolf med klorofyll är det dags för lucköppning!

Och tombolan har spottat ur sig en lapp där det står @Fowley90 ! Grattis! Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi det praktiska!

Nu undrar säkert vän av ordning vad @Fowley90 vann? Det blir en ÖVERRASKNING! Men jag kan avslöja att julgåvan kommer från Klockmaster Globen. :)
Nej men detta trodde jag aldrig, gud va kul :) tackar ödmjukast och alltid spännande med överraskning!

Grattis till xxxxxxxx @Fowley90 😃
Tack så mycket 😊
Din tid kommer ska du se!
Grattis @Fowley90 från gårdagens vinnare.
Tackar! Grattis till din vinst :)
Grattis @Fowley90!

På't igen imorgon - in it to win it!
Skam den som ger sig!
Tack :)
Grattis @Fowley90!
Sjukt spännande med klockmaster paket!
Ja väldigt spännande med överraskningar :)
Grattis @Fowley90 kul med överrasking också, verkligen…… (ps Tomten verkar vara lite på dekis 😬).
1670791494114.gif
Tack! Håller starkt tummarna för att det inte är en katt i alla fall! 😊
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Känns som hypen för KS Adventskalender är minst lika stor som MoonSwatch-hypen.

För att göra chanserna större för den pensionerade Batman (@Staafen ) så avstår jag att visa mina handled idag.

Känner på mig att den 23e är min dag 🎅🏼
Här avstås inga handleder för andras lycka, ska fan börja ha dubbla klockor för att jämna ut oddsen i detta infernaliska lotteri…

199117CD-230C-4734-BE46-38457D9C5BD5.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp