Rimligt.Jag skulle vilja ha en AP Royal Oak stålis. @KS Tomten , går det att lösa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rimligt.Jag skulle vilja ha en AP Royal Oak stålis. @KS Tomten , går det att lösa?
Tänkte på en sak, undrar vad det är för klocka som gömmer sig i lucka 24 ?
Tänk vilket antiklimax det skulle vara om det var en DW.Jag skulle vilja ha en AP Royal Oak stålis. @KS Tomten , går det att lösa?
RimligtTänk vilket antiklimax det skulle vara om det var en DW.
Sunny Beach 1999, det var tider!Ja den har enligt vanligtvis välunderrättad källa aldrig svikit dig….
Grattis @JGP !Vinnare lucka #12
Speedytuesday osv. Är det ju inte idag. Men imorgon! Så dagens pris är en störtskön Omega-penna från @ERIKSON URHANDEL
Så, vem kammar hem detta fina pris? Jo, ingen mindre än @JGP ! Grattis!
Skicka ett PM till mig, KS Tomten, så löser vi detaljerna!
Varje dag efter 21…
Tack för den…Väntat hela dagen på att bli lika besviken som igår!
Tomten gjorde en massa människor besvikna... igen...Råkade visst somna en stund under filten... Har jag missat nåt??
Ajdå, men skönt att jag inte är ensam i misären iaf.Tack för den…
Loggade in på KS, såg att jag hade en notis, trodde att det var tomten, men nej, inte ikväll heller
Det kunde man ju inte tro om en så snäll personTomten gjorde en massa människor besvikna... igen...
Appropå klistermärken ja... Undrar om @Burnman får sitt snart?Imorgon får @KS Tomten tigga till sig en plastpåse med blandade klistermärken och dela ut i tråden. Så kan alla få glädjas lite - som när man varit duktig hos tandläkaren!