Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han kollar på fotboll....Släpp polkagrisen nu tomtefar, klockan är slagen!![]()
Jag tror på @Burnman idag igen!
Grattis till din nya magväska @Been!Fotbolls-VM? Nope, tomten tackade nej i år. Nobel-fest? Nope, tomten tackade nej i år. KS adventskalender? Japp, det kan ni hoppa upp och sätta er på!
Tombolan har varmkörts och ikväll är det ingen mindre än @Been som kammar hem vinsten!
Och vad är det då för pris bakom luckan? Är det 40 kilo kaffe? Eller en färgradio? Icke, det är något annat! Exakt vad det är känns ytterst oklart, men det är från Sjöö Sandström och har skänkts av våra vänner på @ERIKSON URHANDEL !
![]()
Vad jag däremot vet är att om @Been drar ett PM till mig, KS Tomten, så kommer priset att hamna i vinnarens brevlåda! Stort grattis!![]()
Tackar allra ödmjukast @KS Tomten för detta pris passar ju bra till min bild idag som var Sjöö Sandström QuattroFotbolls-VM? Nope, tomten tackade nej i år. Nobel-fest? Nope, tomten tackade nej i år. KS adventskalender? Japp, det kan ni hoppa upp och sätta er på!
Tombolan har varmkörts och ikväll är det ingen mindre än @Been som kammar hem vinsten!
Och vad är det då för pris bakom luckan? Är det 40 kilo kaffe? Eller en färgradio? Icke, det är något annat! Exakt vad det är känns ytterst oklart, men det är från Sjöö Sandström och har skänkts av våra vänner på @ERIKSON URHANDEL !
![]()
Vad jag däremot vet är att om @Been drar ett PM till mig, KS Tomten, så kommer priset att hamna i vinnarens brevlåda! Stort grattis!![]()
Tack vännen
Tar med den nästa gång vi träffas så får du prövaKan det vara en vuxenblöja? En sån man kan bada med?
Snyggt och grattis @BeenFotbolls-VM? Nope, tomten tackade nej i år. Nobel-fest? Nope, tomten tackade nej i år. KS adventskalender? Japp, det kan ni hoppa upp och sätta er på!
![]()
Lovar att lägga upp bilder här i tråden.Tar med den nästa gång vi träffas så får du pröva![]()
Det skulle ju faktiskt vara det enda rättvisa.Jag tror på @Burnman idag igen!
Grattis @BeenFotbolls-VM? Nope, tomten tackade nej i år. Nobel-fest? Nope, tomten tackade nej i år. KS adventskalender? Japp, det kan ni hoppa upp och sätta er på!
![]()
Visste det, det är riggat.Tackar allra ödmjukast @KS Tomten för detta pris passar ju bra till min bild idag som var Djöö Sandström Quattro![]()
LovarDet skulle ju faktiskt vara det enda rättvisa.
Grattis @Been
Sa ju det igår ju, good things happen to good people! Du får gärna posta när du fått hem priset så vi får se vad det är![]()
Lovar att lägga upp bilder här i tråden.![]()
Totally man, totally!
Jag avböjer vidare kommentarer men min tes håller än..Har vi nån kort intervju med @Hugger69 angående kvällens dragning?![]()
Hej Tomten,Fotbolls-VM? Nope, tomten tackade nej i år. Nobel-fest? Nope, tomten tackade nej i år. KS adventskalender? Japp, det kan ni hoppa upp och sätta er på!
![]()