• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Adventskalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kupad Hand

Panerai
Sjukt! Jag har en känsla av att det är min tur idag!!😃

Det började med att jag parkerade bilen och skulle gå in.. plötsligt känner jag en doft av pepparkaka, julgröt och äldre herre🤔 Kan det ha varit KS Tomten som var i närheten tro? Eller gick jag bara för nära komposten??
Yes, ikväll är det din kväll
1671126412347.gif
 

KS Tomten

Père Noël
KS TOMTEN
Kan ändå tycka att @Jpg förtjänar att efter att ha blivit feltaggad och grattad av ett par stycken när det var @JGP som vann. Eller om det var tvärtom, vem vet?

Tänk om det hade hänt någon av oss som hänger här 24/7, vi hade gått under.

Förbaskat trist historia det där med feltaggningen! Men KS Tomten vet hur man räddar upp en sån här prekär situation. Så jag tar helt enkelt en för laget och kompenserar @Jpg med en BONUSPRESENT som kompensation för trådhärjarnas slarv och otidigheter.

Så, @Jpg , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så ska du i sann julanda bli rikligen belönad! 🎅
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Förbaskat trist historia det där med feltaggningen! Men KS Tomten vet hur man räddar upp en sån här prekär situation. Så jag tar helt enkelt en för laget och kompenserar @Jpg med en BONUSPRESENT som kompensation för trådhärjarnas slarv och otidigheter.

Så, @Jpg , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så ska du i sann julanda bli rikligen belönad! 🎅
Username changed PJG reporting in
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Förbaskat trist historia det där med feltaggningen! Men KS Tomten vet hur man räddar upp en sån här prekär situation. Så jag tar helt enkelt en för laget och kompenserar @Jpg med en BONUSPRESENT som kompensation för trådhärjarnas slarv och otidigheter.

Så, @Jpg , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så ska du i sann julanda bli rikligen belönad! 🎅
Kan det bli @Rooster91 piece unique måntro?
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Kära @KS Tomten!

Jag brukar sällan vinna i lotterier men idag försvann min möjlighet till det helt då någon av KS-nissarna uppenbarligen inte gillade min Expleiko i Dagens-tråden. Jag har full förståelse för att kopior inte hör hemma på KS överhuvudtaget men tycker nog inte att denna Seikomod är någon sådan.

Med vänlig hälsning,

En som fortfarande tror på dig

DCDF9B1D-22BD-4558-B75C-60EE643FDF5C.jpeg
 
Senast ändrad:

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Förbaskat trist historia det där med feltaggningen! Men KS Tomten vet hur man räddar upp en sån här prekär situation. Så jag tar helt enkelt en för laget och kompenserar @Jpg med en BONUSPRESENT som kompensation för trådhärjarnas slarv och otidigheter.

Så, @Jpg , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så ska du i sann julanda bli rikligen belönad! 🎅

Öh... grattis till vinsten @SalvadorDali !!🤣
 

Clq

Cartier
Förbaskat trist historia det där med feltaggningen! Men KS Tomten vet hur man räddar upp en sån här prekär situation. Så jag tar helt enkelt en för laget och kompenserar @Jpg med en BONUSPRESENT som kompensation för trådhärjarnas slarv och otidigheter.

Så, @Jpg , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så ska du i sann julanda bli rikligen belönad! 🎅

Jag blev jag själv lagomt besviken när det var detta inlägg tomten taggade mig i och inte ett i ”paketvinst” syfte.
Nåväl kom ihåg var den goda tanken kom ifrån och låt oss alla hoppas att hela @rooster @roosterman @Rooster91 @Roosterwife sekten aldrig vinner, för där finns risk för feltaggning med råge.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Kära @KS Tomten!

Jag brukar sällan vinna i lotterier men idag försvann min möjlighet till det helt då någon av KS-nissarna uppenbarligen inte gillade min Expleiko i Dagens-tråden. Jag har full förståelse för att kopior inte hör hemma på KS överhuvudtaget men tycker nog inte att denna Seikomod är någon sådan.

Med vänlig hälsning,

En som fortfarande tror på dig

DCDF9B1D-22BD-4558-B75C-60EE643FDF5C.jpeg
Vad sjukt! Men är det en Seiko-mod alltså?
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
Förbaskat trist historia det där med feltaggningen! Men KS Tomten vet hur man räddar upp en sån här prekär situation. Så jag tar helt enkelt en för laget och kompenserar @Jpg med en BONUSPRESENT som kompensation för trådhärjarnas slarv och otidigheter.

Så, @Jpg , skicka ett PM till mig, KS Tomten, så ska du i sann julanda bli rikligen belönad! 🎅
Haha, är det phishing på gång? Blåst av självaste Tomten? Jag är ju, som sagt, oskyldig!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp