• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS fetaste gruppköp, GS GMT & GTG!

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
GrandOoooooooooSeiko!!!
Givetvis med japansk musik i bakrunden :) Ni e bäst KM!

018B1FEC-9BF2-49B3-91F5-C7A14B4077FE.jpeg
8EAFAD10-689F-4A2A-87CD-FF9135D680D8.jpeg
Snyggt! :)
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Finns den med helt slät tavla eller är det bilderna som visar lite olika?
Det finns ju SBGN001 (gula detaljer med svart strukturtavla), SBGN007 (grön strukturerad tavla och mer dressad) som båda är limiterade (800 resp 1200).
SBGN003 (svart tavla, svart bakgrund på datumhjulet och orange 24h visare) och SBGN005 (blå sunbursttavla, vit bakgrund på datumhjulet och röd 24h visare)
tillhör ordinarie sortiment.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Ha! Gick just förbi butiken när jag var och handlade. Gick ju se på hundra mil att det var KSare som stod där inne.
Så kommer ni inte och säger hej?! :p
Jag var på KM Globen idag.... Många skumma typer med ännu skummare namnbrickor där;)
Samma som @Hexagon ovan.
Ser riktigt bra ut med den blanka tavlan! Är visaren alltså orange på den svarta och röd på den blå? Hade missat det isf.
Stämmer bra det :)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
@Nissenutz Härlig trådstart och grattis till klockan (klockorna ni övriga 12). Nu är jag nyfiken på hur obefogad din oro över boetten var? ;) Alla varianter har ju sin charm, men av dessa i denna boett tycker jag den svarta är riktigt vass!
 
Topp