Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Detta är Sverige. Stolta uppfinnare av skatt på skatt.Är det skatt på en skatt?![]()
Ja. Detta är Sverige. Stolta uppfinnare av skatt på skatt.
Skulle nog vilja påstå att det här ÄR Klocksnack from nu. Allt annat är bara lull-lull.Tror att det finns många som inte känner till tråden än. Snart hänger alla här!![]()
Skulle nog vilja påstå att det här ÄR Klocksnack from nu. Allt annat är bara lull-lull.
![]()
Riktigt braJag har precis fått tips om sommarens hatt. Jag ska lätt beställa en!
![]()
Solhatt Anders Tegnell Håll Avstånd | Köp med eget tryck | Netshirt.se
Köp Solhatt Anders Tegnell Håll Avstånd - Designa de flesta av våra produkter med eget tryck ⚫️ Både i mobil och på dator!www.netshirt.se
Liptones!!!Kontrar med en glad låt (trots att vädret inte är så bra... )
Visst var den bra?Riktigt bra![]()
JappVisst var den bra?
Folk i allmänhet är dumma.i.hela.huvudetJappBåde humor och en jäkligt skrämmande sanning. Blir mörkrädd när man närmar sig civilisationen och ingen verkar fattat att det pågår en pandemi
![]()
Ja det var ju inget nytt!Folk i allmänhet är dumma.i.hela.huvudet
Ja det var ju inget nytt!![]()
Världens bästa TishaFolk i allmänhet är dumma.i.hela.huvudet
Människobyn ska man undvika in i det längstaJappBåde humor och en jäkligt skrämmande sanning. Blir mörkrädd när man närmar sig civilisationen och ingen verkar fattat att det pågår en pandemi
![]()
Vilken av dem?Människobyn ska man undvika in i det längsta![]()
Vilken av dem?
Jag är storstadsbo från födsel till för 3 år sen, så jag tycker mig kunna säga att jag gett det en chans. Men jäklar vad mycket bättre jag trivs nu
Ski-bi dibby dib yo da dub dubGod morgon
![]()
Hur många kommer gå runt och nynna på den här hela dagen?