Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kan hon heller inte klaga på att du inte gör någonting.Och jo, jag kan såklart laga maten själv. Men då blir det livat... Hennes domän anser hon, frun är lite oldschool på det viset. Och jag kryddar tydligen lite för mycket. Smutsar ner gör jag också säger hon![]()
Exakt, om hon hade varit man. Men nu är hon ju kvinnaDå kan hon heller inte klaga på att du inte gör någonting.
Nä nu.......! Lika befängt som att säga att Pizza är onyttigt! Den har för fasiken både paprika, oliver, ruccola, lök och champinjoner.Ugnspannkaka är tydligen inte mat heller...
Och ananasNä nu.......! Lika befängt som att säga att Pizza är onyttigt! Den har för fasiken både paprika, oliver, ruccola, lök och champinjoner.
Min urringning går längre ner men annars en korrekt tolkning
Om du har i bacon, jo!Ugnspannkaka är tydligen inte mat heller...
Hahaha, riktigt bra!
Choklad, någon?
![]()
Det är så jag lägger upp all mat till barnen.More like:
![]()
Hahahahahahahahaha!Sprang på @Staafen när han var ut och körde lite cardio för att kunna stänga batmandräkten helt till OWG-22. I år hölls den tydligen ihop med säkerhetsnålar
Det kändes att han tyckte det var lite jobbigt att jag sprang på honom...
![]()
Det värsta var att senare på kvällen sprang jag på han igen, utanför Gutekällaren. Han såg mer uppklädd ut och jag tror han varvade raggning med lite knipövningar.
Faktiskt lite oklart, men det kan ha varit nån strategi han läst i "The Game" också. Vem vet? Men obehagligt var bara förnamnet.
![]()
![]()
En av mina övervakningskameror hos @Staafen visar att Batman-kostymen är expanderbar så även om Påskgodiset på ICA Maxi tog slut så finns det hoppSprang på @Staafen när han var ut och körde lite cardio för att kunna stänga batmandräkten helt till OWG-22. I år hölls den tydligen ihop med säkerhetsnålar
![]()
Det värsta var att senare på kvällen sprang jag på han igen, utanför Gutekällaren. Han såg mer uppklädd ut och jag tror han varvade raggning med lite knipövningar.
Faktiskt lite oklart, men det kan ha varit nån strategi han läst i "The Game" också. Vem vet? Men obehagligt var bara förnamnet.
![]()
![]()
En av mina övervakningskameror hos @Staafen visar att Batman-kostymen är expanderbar så även om Påskgodiset på ICA Maxi tog slut så finns det hopp
![]()
Ser ut som Fatman kan vinna rodel-VM och inte ens behöva ta med sig en kälke
Ser ut som kallingarna är på bak och framOk jag erkänner, det har blivit lite mycket av det goda den senaste tiden.
![]()
Stor....paprika?Ser ut som kallingarna är på bak och fram![]()
Sprang på @Staafen när han var ut och körde lite cardio för att kunna stänga batmandräkten helt till OWG-22. I år hölls den tydligen ihop med säkerhetsnålar
![]()
![]()
![]()
Tror det hänger en buk, över paprikan...Stor....paprika?
Stor....paprika?
Tror det hänger en buk, över paprikan...
Om du sparar en sån bild i arkivet så undrar man ju vad mer du har i arkivet![]()
Den kändes passande på nått sätt. Har väntat rätt länge för att någon skulle skriva sådär så jag äntligen fick posta den här bilden från arkivet.