• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Och jo, jag kan såklart laga maten själv. Men då blir det livat... Hennes domän anser hon, frun är lite oldschool på det viset. Och jag kryddar tydligen lite för mycket. Smutsar ner gör jag också säger hon 😅

1618244611182.png

Sprang på @Staafen när han var ut och körde lite cardio för att kunna stänga batmandräkten helt till OWG-22. I år hölls den tydligen ihop med säkerhetsnålar 🤷‍♂️
Det kändes att han tyckte det var lite jobbigt att jag såg honom...
HWxV2XX.gif

Det värsta var att senare på kvällen stötte jag på han igen, utanför Gutekällaren. Han såg mer uppklädd ut och jag tror han varvade raggning med lite knipövningar.
Faktiskt lite oklart, men det kan ha varit nån strategi han läst i "The Game" också. Vem vet? Men obehagligt var bara förnamnet.
1.gif

200.gif

Senast ändrad:
Sprang på @Staafen när han var ut och körde lite cardio för att kunna stänga batmandräkten helt till OWG-22. I år hölls den tydligen ihop med säkerhetsnålar 🤷‍♂️
Det kändes att han tyckte det var lite jobbigt att jag sprang på honom...
HWxV2XX.gif

Det värsta var att senare på kvällen sprang jag på han igen, utanför Gutekällaren. Han såg mer uppklädd ut och jag tror han varvade raggning med lite knipövningar.
Faktiskt lite oklart, men det kan ha varit nån strategi han läst i "The Game" också. Vem vet? Men obehagligt var bara förnamnet.
1.gif

200.gif
Hahahahahahahahaha!

HWxV2XX.gif

Det värsta var att senare på kvällen sprang jag på han igen, utanför Gutekällaren. Han såg mer uppklädd ut och jag tror han varvade raggning med lite knipövningar.
1.gif

200.gif
En av mina övervakningskameror hos @Staafen visar att Batman-kostymen är expanderbar så även om Påskgodiset på ICA Maxi tog slut så finns det hopp
24AEC6B1-80CD-4379-A583-A037E2C2CF3E.gif

Ok jag erkänner, det har blivit lite mycket av det goda den senaste tiden.

614.jpeg

HWxV2XX.gif

1.gif

200.gif

Encarnaaaaaaaaaaciooon!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp