S
Staafen
Guest
En bild på mig från när det begav sig!
Tror det är 1991 eller där i krokarna haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nöjd pöjk!En bild på mig från när det begav sig!
Like a baosss!En bild på mig från när det begav sig!
Mycket!Nöjd pöjk!
Det linnet skulle man ju velat ha kvar.Like a baosss!
Man blir ju helt klart sugen! Var finns dessa?Ingen har nappat åt sig de fina kalsongerna, verkligen underligt
Visst är det kuligt med posten... Jag får bättre uppdateringar från Japan post än Postnord.. och då har klockan ändå landat i Tokholm...Tisdag, 15grader och sol. Sitter i trädgården och har det fantastiskt i väntan på att nya dinkan ska dyka upp (antagligen inte denna sidan jul med tanke på hur snabba postmord är, men ändå)
Ja det är helt sjukt. Samma när jag beställde från Kina, fick uppdatering så ofta att jag fick stänga av notiserVisst är det kuligt med posten... Jag får bättre uppdateringar från Japan post än Postnord.. och då har klockan ändå landat i Tokholm...
Två kommentarer:En bild på mig från när det begav sig!
Jag pratade om det med @Denke i Urbildningsradion men tror att det var en Casio.Två kommentarer:
1. Vad är det för klocka?
2. En ”rasistisk” keps Även om jag kan tycka namn+logga är snyggt. Om du har kvar kepsen så kan det vara ett samlarobjekt.
3. Armarna är lite större nu efter owgmarch...?
Jag pratade om det med @Denke i Urbildningsradion men tror att det var en Casio.
Rassekepsen finns tyvärr inte kvar vad jag vet!
Båda armarna och magen tyvärr!
Aldrig! Här är en bild från när jag tränade som mest och tycker ändå att jag fått till vaderna bra.
Don’t forget legday
Hahahahahahahahaha!
Kvarts varv till höger. Det har man gjort några gånger.Själv så tycker jag att träningen har gått helt ok. Har påbörjat träningen inför mitt sommarjobb som trafikdirigerare.
Tror jag har koll på det där med en höger-höger sväng...eller var det vänster?!
Längs med Myrarvegur, Akureyri.Man blir ju helt klart sugen! Var finns dessa?
Kan du skicka i ett vadderat kuvert tror du?Längs med Myrarvegur, Akureyri.
Är det inte roligare om han skickar i en genomskinlig plastpåse..?Kan du skicka i ett vadderat kuvert tror du?
-Careful what you wish for, you just might get it !Kan du skicka i ett vadderat kuvert tror du?
Jag tror inte du törs-Careful what you wish for, you just might get it !
Inte jag heller då...Jag tror inte du törs