Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sälkorv tror jag, dom äter bara säl och KFC på Island enligt halvsäkra källor.Pälsdjur?
Jag brukar säga att jag äter det mesta i köttväg, så länge köttet kommer från ett dött djurPälsdjur?
Är du säkur?Sälkorv tror jag, dom äter bara säl och KFC på Island enligt halvsäkra källor.
Mmm den där ser god ut!
Ja det blev tydligt när jag såg den här bilden på dig!Jag brukar säga att jag äter det mesta i köttväg, så länge köttet kommer från ett dött djur![]()
Det är djurvärldens obestridde hårding nr 1.Mmm den där ser god ut!![]()
Vi kan väl fråga Garthur för säkerhets skullurÄr du säkur?
Hmmm, det var ju inte meningen att du skulle komma på mig när jag fixade kvällmaten…..Ja det blev tydligt när jag såg den här bilden på dig!
![]()
Jag hejjar på Island till OscarsgalanEr isländska är katastrof![]()
Är jag den sista råttan på skeppet ?
Brutalt censurerad om du frågar mig... Ser inte ens en tillstymmelse av ett endaste bröst. Gör om, gör rättLite bröstbild(censurerad iofs)
![]()
NopeBrutalt censurerad om du frågar mig... Ser inte ens en tillstymmelse av ett endaste bröst. Gör om, gör rätt![]()
Nope
Men där är ett bröst bakom varje par gröna ugglor, det kan jag garanterar dig![]()
Då är inte sashimi nåt för dig. Varning för jobbig video att se. Jag menar allvar.Jag brukar säga att jag äter det mesta i köttväg, så länge köttet kommer från ett dött djur![]()
Både groda och odöd....Då är inte sashimi nåt för dig. Varning för jobbig video att se. Jag menar allvar.