Uppfattat det som att det är kalsongerna, med patina, som säljs och då ingår klockan.Om priset är rätt är jag på, gillar den lustigt nog. Kallingarna kan du få behålla dock![]()
Kan ha missuppfattat det
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppfattat det som att det är kalsongerna, med patina, som säljs och då ingår klockan.Om priset är rätt är jag på, gillar den lustigt nog. Kallingarna kan du få behålla dock![]()
Aja, det funkar det också...Uppfattat det som att det är kalsongerna, med patina, som säljs och då ingår klockan.
Kan ha missuppfattat det![]()
Kallingarna knöglas in ”i spännet” (som en klockkudde) för att inte skadas.Aja, det funkar det också...![]()
Been there, done that!
Samma här!Been there, done that!![]()
Det var precis innan det började snöa här i huvudstaden. Riktigt nöjd med rumpan - ser ut som en riktig
Q🗝Det var precis innan det började snöa här i huvudstaden. Riktigt nöjd med rumpan - ser ut som en riktig![]()
Ja, ni kom inte så långt...men var glada ändå när ni hittade en moppeOWG FAIL!![]()
Vadå, för man inte ha lite kul med dessa nymodigheter som tex data kammeran
Absolut, kör på du!Vadå, för man inte ha lite kul med dessa nymodigheter som tex data kammeran![]()
Kunde ha varit jag det där, lätt!!!!@Stoffe-Sebbe vad säger du, man kör ju inte stången på din station, men nog fan har man känt det såhär på nåt nattlarm![]()
![]()
![]()
Hur i helv......