Ja, ibland undrar man vad fan det är för fel på mänskligheten.Både groda och odöd....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, ibland undrar man vad fan det är för fel på mänskligheten.Både groda och odöd....![]()
Då är inte sashimi nåt för dig. Varning för jobbig video att se. Jag menar allvar.
Jag blir litet så här, vad fan, kan de inte ha anständighet att ha ihjäl djuret innan de äter det...Man skulle bli paff om man beställde på chans och in kommer "halvlevande groda"
MmmhmmmmmJa, ibland undrar man vad fan det är för fel på mänskligheten.
Jag tvekade på att lägga upp den där videon för den fick mig att må illa ett bra tag när jag såg den för något år sen, men nu fick jag lindra min smärta genom att dela eländet med er. Var så goda.Mmmhmmmmm
![]()
Våran surströmming skulle nog platsa på listan.Finns mycket konstigt som "folk" äter.
Här är en lista att passa sig för.
Bl.a halvlevande bläckfisk i Korea, tydligen behåller den sugförmågan efter sin död så tuggar man inte ordentligt finns risk för kvävning...
Eller mask-rutten ost i Italien Sardinien, visserligen förbjuden i EU men finns tydligen på svarta marknaden.
![]()
Här är världens otrevligaste städer
Tidningen Travel + Leisure bad sina läsare rösta fram världens ovänligaste städer. Högst upp på listan hamnar Moskva som följs åt av Atlantic City i New Jersey och Sankt Petersburg.www.vagabond.se
Det här har blivit mitt liv i pandemin.
Ständigt dessa möte...
![]()
Samantha Fox, Mandy och Sabrina var ju topp på den gamla goda tiden.
Zodiac:arna fick agera nipple-censur.
![]()
Ja, de glömmer man ju inte så lätt... Spenderade många timmar under tidiga tonåren tittandes på demKommer ni ihåg vad enorma och snygga Sam Foxs tittisar ansågs på 80- och början av 90-talet...
Inte mkt att komma med i dagens mått![]()
Skönt att du inte bor i Sverige!Då var man vaccinerad och klar! Skönt att man inte bor i Sverige...![]()
Inte så konstigt att ungdomarna mår som dom gör idag när dom inte ens FÅR se normala utKommer ni ihåg vad enorma och snygga Sam Foxs tittisar ansågs på 80- och början av 90-talet...
Inte mkt att komma med i dagens mått![]()
Inte så konstigt att ungdomarna mår som dom gör idag när dom inte ens FÅR se normala ut![]()
Nej det är inte ditt del att skönhetsidealen är helt f.cked up och det var nog inte bättre förr, bara enklareSkyll inte på mej... Jag gillar smala slanka damer... vill ha lite kontrast till mej själv
Edit: naturligt alltså... Inga svältoffer.... dvs normala![]()
Nej det är inte ditt del att skönhetsidealen är helt f.cked up och det var nog inte bättre förr, bara enklare![]()
Och det vill du inte idag då??Jag tror definitivt det var enklare att vara tjej för 25 år sen...
Jag vill minnas att jag och mina kamrater ville ligga med alla oavsett form på 90-talet![]()
På sätt och vis var det ju bättre förr. Då var naturligt helt ok. Inte många sillisar, botox, fillers osv i sikteNej det är inte ditt del att skönhetsidealen är helt f.cked up och det var nog inte bättre förr, bara enklare![]()
Och det vill du inte idag då??![]()
...du och dina "kamrater"Jag tror definitivt det var enklare att vara tjej för 25 år sen...
Jag vill minnas att jag och mina kamrater ville ligga med alla oavsett form på 90-talet![]()
...du och dina "kamrater"
![]()
Du menar ’var så groda’ !?Jag tvekade på att lägga upp den där videon för den fick mig att må illa ett bra tag när jag såg den för något år sen, men nu fick jag lindra min smärta genom att dela eländet med er. Var så goda.
Om priset är rätt är jag på, gillar den lustigt nog. Kallingarna kan du få behålla dockFunderar på att avyttra Legoklockan, dock enbart i ett paket där kalsongerna ingår
![]()
![]()
![]()