• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, ibland undrar man vad fan det är för fel på mänskligheten.
Mmmhmmmmm🤔
2Cv.gif

Finns mycket konstigt som "folk" äter.
Här är en lista att passa sig för.

Bl.a halvlevande bläckfisk i Korea, tydligen behåller den sugförmågan efter sin död så tuggar man inte ordentligt finns risk för kvävning...

Eller mask-rutten ost i Italien Sardinien, visserligen förbjuden i EU men finns tydligen på svarta marknaden.

Senast ändrad:
Finns mycket konstigt som "folk" äter.
Här är en lista att passa sig för.

Bl.a halvlevande bläckfisk i Korea, tydligen behåller den sugförmågan efter sin död så tuggar man inte ordentligt finns risk för kvävning...

Eller mask-rutten ost i Italien Sardinien, visserligen förbjuden i EU men finns tydligen på svarta marknaden.

Våran surströmming skulle nog platsa på listan.

JAAAAAAA GOOOOD MORRRGON GOOOD MORGON, då var det torsdag och helgen är snart här. Dagen dedikerar vi till att vara hemma och vabba och få njuta av nyförvärvet som sitter fint på handleden.
bjuder på dagens instagrambild från mitt klockkonto oxå.
jag hoppas ni alla får en riktigt fantastisk dag.

Bilagor

• 90BA23A8-88E9-4031-ABCE-EBE8529C941A.jpeg
    90BA23A8-88E9-4031-ABCE-EBE8529C941A.jpeg
    1.2 MB · Visningar: 10
Kommer ni ihåg vad enorma och snygga Sam Foxs tittisar ansågs på 80- och början av 90-talet...
Inte mkt att komma med i dagens mått 😋
Ja, de glömmer man ju inte så lätt... Spenderade många timmar under tidiga tonåren tittandes på dem :p
Var ju en annan topless-modell oxå som var grymt snygg och välbyggd... Vad hette hon nu igen, måste fundera en stund. Whitaker i efternamn om jag minns rätt. brb, ska bara googla (inte på jobbdatorn)

Ha, nu kom jag på det ändå: Maria Whittaker
1619080419209.png

Senast ändrad:

Vånna Inget förtjänar lite lyssning, förstår inte varför jag inte insett det tidigare...

Nej det är inte ditt del att skönhetsidealen är helt f.cked up och det var nog inte bättre förr, bara enklare 🙂
På sätt och vis var det ju bättre förr. Då var naturligt helt ok. Inte många sillisar, botox, fillers osv i sikte
Sminkningen var ju förvisso helt annorlunda, men även de utan eller med lite smink fick ju uppmärksamhet

Idag tycker jag det gått överstyr: Enorm röv, smala ben, smal midja och låtsas tuttar :S

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp