Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar vad jag gjort här??![]()
![]()
Hehe. Jajjemen, var bara tvungen att testa med GPS-klockanKlippt gräs?
Undrar vad jag gjort här??![]()
![]()
Jag tycker det påminner om en recognizer.Jag som trodde det var gången mellan systembolaget, pizzerian och jobbet.
På tal om dåliga förlorare så är ju nästan denna ännu värre.Närbesläktad klassiker från sportavdelningen, garvar lika mycket varje gång
Den ja! Tyvärr (?) en riggad efterkonstruerad reklamfilm om jag inte är helt ute och cyklar så förlorar lite punsch kanskePå tal om dåliga förlorare så är ju nästan denna ännu värre.
Påminner om min studenttid i Östra delarna av Manchester, varje dag var en AWEn av @Chuck s favoriter!![]()
Vem är du? Har mina aningar men vill ju inte såra någons känslorPåminner om min student tid i Östra delarna av Manchester, varje dag var en AW
Går inte såra en digital karaktärVem är du? Har mina aningar men vill ju inte såra någons känslor![]()
Jodå, det har jag lyckats med både en och två gånger, inga konstigheter!Går inte såra en digital karaktär![]()
När man inser att det inte är kortvecka kommande vecka...
Äntligen är det måndag imorrn igen![]()
![]()