Glöm inte 9-fikatFrukost glömde jag??![]()
![Hot dog :hotdog: 🌭](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f32d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte 9-fikatFrukost glömde jag??![]()
Inte säker men tyckte jag såg honom i parfymtråden förut
Finns det korvparfym förresten?![]()
Mycket korvsnack nu....![]()
![]()
ITS aliveNu tål den regn igen
![]()
Det är en av våra största truckar så den är bra i chickenraceTål ju regn tills du kör chicken (tupp?) race mot en bräda igen....
Inte lustigt att den lyser... Den är ju för fasen radioaktiv!!!Ficklampa?
![]()
50år efter bygget så lyser badrumslysknappen, hederlig radioaktivitet.
Nån tidigare (paranoid?) ägare har målat över den med målarfärg.
![]()
Månadens fotografi alla kategorier50år efter bygget så lyser badrumslysknappen, hederlig radioaktivitet.
Nån tidigare (paranoid?) ägare har målat över den med målarfärg.
![]()
Är det där kalsongen försvann????Giljotinen:
![]()
Brännbara kubbar:
![]()
Nej, giljotinen är på innergården på mitt jobb. Kalsongerna låg längs Myrarvegur i Akureyri. C:a 2 kilometer mellan platserna.Är det där kalsongen försvann????![]()
Dom kan ju rent teoretiskt flyttat sig till ditt jobbs innergårdNej, giljotinen är på innergården på mitt jobb. Kalsongerna låg längs Myrarvegur i Akureyri. C:a 2 kilometer mellan platserna.
-Allt kan hende och allt kan vende.Dom kan ju rent teoretiskt flyttat sig till ditt jobbs innergård![]()