• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
E2AE6B2B-D317-49B6-A713-92A9B45C3A01.gif

Ohh, en hederlig gammal estwing med läderskaft!! Ett gäng såna här man. De har kostat några underarmar för en del stenhårda snickargubbar!! Jag var aldrig så tuff som det gamla gardet så jag slipade aldrig upp mina.
Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .
@Denke måste förväxla mig med någon. Det enda du gett mig är huvudvärk! Jag förstör aldrig nånting, minsta tveksamheter så lämnar jag det till min goda vän @Margarinkungen för reparation och service. Då kan man samtidigt få en datummodd, det har jag hört reklam för i någon klockpodd...

Ohh, en hederlig gammal estwing med läderskaft!! Ett gäng såna här man. De har kostat några underarmar för en del stenhårda snickargubbar!! Jag var aldrig så tuff som det gamla gardet så jag slipade aldrig upp mina.

@Denke måste förväxla mig med någon. Det enda du gett mig är huvudvärk! Jag förstör aldrig nånting, minsta tveksamheter så lämnar jag det till min goda vän @Margarinkungen för reparation och service. Då kan man samtidigt få en datummodd, det har jag hört reklam för i någon klockpodd...

Ja, det är ju såklart @burner jag menar. Det är @Staafen ’s fel.

06196158-A3E6-496F-ACAE-2BDAA1B4E3F6.gif

Nu har jag druckit mycket starka pilsner....plus margatrithas.
Det maste man fa gora nar man kor Genesis V8 (Hyundai) sa jag dovar jankebilskanslan
Varfor kan min kamrat inte ha en GMkarra.....
20200306_171410_HDR.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp