Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja alltså, han hade klättrat över morfar (med tidningen) och sitter nu och tjafsar med Kalle uppe i klätterträdet. Vad fasen skall man ta sig till va![]()
Ohh, en hederlig gammal estwing med läderskaft!! Ett gäng såna här man. De har kostat några underarmar för en del stenhårda snickargubbar!! Jag var aldrig så tuff som det gamla gardet så jag slipade aldrig upp mina.
@Denke måste förväxla mig med någon. Det enda du gett mig är huvudvärk! Jag förstör aldrig nånting, minsta tveksamheter så lämnar jag det till min goda vän @Margarinkungen för reparation och service. Då kan man samtidigt få en datummodd, det har jag hört reklam för i någon klockpodd...Förbannat trist historia det här. Men det bör vara i sin ordning att ta fram hammaren eftersom uret inte är köpt. Jag fick det i gåva av @Staafen (hur han nu kan leva med att han ger bort trasiga saker), sedan lagade jag det och gav det, fullt fungerande, till @Burnman som nu verkar ha förstört klockan. Som jag ser det är hammaren det enda rimliga alternativet. Lex @Margarinkungen .
Ohh, en hederlig gammal estwing med läderskaft!! Ett gäng såna här man. De har kostat några underarmar för en del stenhårda snickargubbar!! Jag var aldrig så tuff som det gamla gardet så jag slipade aldrig upp mina.
@Denke måste förväxla mig med någon. Det enda du gett mig är huvudvärk! Jag förstör aldrig nånting, minsta tveksamheter så lämnar jag det till min goda vän @Margarinkungen för reparation och service. Då kan man samtidigt få en datummodd, det har jag hört reklam för i någon klockpodd...
@Denke måste förväxla mig med någon. Det enda du gett mig är huvudvärk! Jag förstör aldrig nånting, minsta tveksamheter så lämnar jag det till min goda vän @Margarinkungen för reparation och service. Då kan man samtidigt få en datummodd, det har jag hört reklam för i någon klockpodd...
Det är det alltid deras fel. Allt är deras fel
Är hon sur för att kallingarna är borta??![]()
”Ät mer murbruk”
Nu har den vaknat till liv igen och går som den ska. Jag får lägga mig i framstupa sidoläge i början av mars med kateter och dropp så jag inte behöver röra på mig under hela månaden så ska det nog gå bra.
You bet.Är hon sur för att kallingarna är borta??![]()
Tänkte väl. Nån måtta får det vara...
Sen reply på den.Jag har precis kommit underfund med vad fler borde göra. Supa på vardagskvällar som jag![]()
Siktar på nedan men kommer nog sluta som ovanSå här??
![]()
Såklart att du har. Har du samlat på dig några nya näshår på sistone förresten?Och maskrosor som smakar så vidrigt äckligt (ja jag har provat)
Det har vart missväxt nu i ett par årSåklart att du har. Har du samlat på dig några nya näshår på sistone förresten?