Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lilllördag idag. Vad kan vara bättre än att fira detta med lite tungstepp signerad Pajala-Hasse.
Du vet att jag tycker du är värd det SnuttisDå var det äntligen fredag. Bars 9,5 timmes arbete till sen är man ledig i 4 dagar, hell yeah
Men plutten då. Hoppas du oxå får vara ledigDu vet att jag tycker du är värd det Snuttis
hahaha, minns du vem som gjorde den memen med undertecknad som ond katt? Gissar på @MaBr men kan ha jäkligt fel här
Nej jag minns intehahaha, minns du vem som gjorde den memen med undertecknad som ond katt? Gissar på @MaBr men kan ha jäkligt fel här
Jag känner mig inte skyldig till det men det gör jag å andra sidan inte när jag är skyldig heller så.hahaha, minns du vem som gjorde den memen med undertecknad som ond katt? Gissar på @MaBr men kan ha jäkligt fel här
Fest var detHur många ska festa loss idag?
Innehåller den Omega3 eller nåt annat från fiskvärlden?Dagens parfym också, fel tråd kanske, stäm mig!
Perfekt kombination för ett par med dennaDagens parfym också, fel tråd kanske, stäm mig!
Ostparfym alltså, intressantPerfekt kombination för ett par med denna
Jo, det finns ju olika sorters ost som skulle göra sig bra som parfymOstparfym alltså, intressant
Tack för påminnelsen, hade visst glömt medicinen idag...typiskt söndagarJo, det finns ju olika sorters ost som skulle göra sig bra som parfym