Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh! Va inte så jäkla arg alltid!Väldigt mycket klockbilder här på sistone, känner mig lite kränkt faktiskt och har ANMÄLT!
Utmanar ödet, bara för att, med en hel hög klockbilder! Och en missnöjd tomte!Väldigt mycket klockbilder här på sistone, känner mig lite kränkt faktiskt och har ANMÄLT!
Kontrar med en glad livsnjutare, världsrekord i skrattrynkor?Utmanar ödet, bara för att, med en hel hög klockbilder! Och en missnöjd tomte!
Kontrar med en glad låt (trots att vädret inte är så bra... )Kontrar med en glad livsnjutare, världsrekord i skrattrynkor?
Så ska det låta! Svängig bit med kazoo och allt, allas favoritinstrumentÄh! Va inte så jäkla arg alltid!
Undrar om den tomten är inspiration för den senaste från AP
Klocksnacks Glada Bakficka
Förkortning och hashtag för ny banner...
#KGB
Vad tror du @Staafen får vi igenom den?
Klocksnacks Glada Bakficka
Förkortning och hashtag för ny banner...
#KGB
Vad tror du @Staafen får vi igenom den?
Hahahahaha!
Länge leve Hans Majestät Konung Carl XVI Gustaf.
I mina ögon är det enbart positivt att vi har ett anrikt kungahus, för mig är det en del av att vara svensk
Länge leve Hans Majestät Konung Carl XVI Gustaf.
Om det bara vore så lätt att raggaFortfarande måndag
Otroligt! Visste inte att det fanns fler "sångare" i Eilert Pilarms kaliber.Jag bjussar på en sjönsång bara för det
Om jag inte hört fel så "räddade" Bernadotte Sverige ur ekonomisk kris när han kom till oss i början av 1800-talet. Hade lite flis att bränna och kunde betala av skulder som en riktigt Kung.I mina ögon är det enbart positivt att vi har ett anrikt kungahus, för mig är det en del av att vara svensk