• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Honey, I’m home!

Bilagor

• 4C637C22-79F2-485A-9130-D221B517DE73.gif
    4C637C22-79F2-485A-9130-D221B517DE73.gif
    1.7 MB · Visningar: 3
Hotar mina knattar med att gå upp SENARE på morgonen om dom inte går och lägger sig. Funkar perfekt för alla barn vill ju gå upp okristligt tidigt på morgonen av oklar anledning 👍🏼
Det verkar som att du utgår från att barnen lyssnar på dig??? Jaja, hon fejk-däckade på legomattan så det löser sig väl snart, inte min tur att natta ändå.

Jag är sjukt glad över att i princip aldrig har på notiser. La ner telefonen i 2 timmar och hade över 40 nya här... Hur orkar folk med plingade och blinkande??

Danska är ett förfärligt språk för alla utom dem själva.
Jag håller med, efter att ha bott fyra år av mitt liv i Helsingborg och den täta kontakt som då blir med vårt södra grannland kan jag med säkerhet säga; danska är inget språk, det är ett läte. Det ska dock tilläggas att förutom (miss)ljuden som kommer ur folks munnar är det ett rätt trevligt land och folk.

Nu lugnar vi ner oss lite här grappar. Är östgöte med skånsk brytning.
1618175202734.gif

Förresten, måste man lägga in nån skrattande smiley eller fattar folk att man skojar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp