Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hatar skiten! Det enda som är bra med en måndag är att det är en hel vecka kvar till nästa! Fast tisdagar är inte så mycket bättre dem. Sjukt onödiga, de liksom är ju bara där, tillför absolut ingenting.Riktigt otaggad på måndag! Någon mer som känner så?
Hotar mina knattar med att gå upp SENARE på morgonen om dom inte går och lägger sig. Funkar perfekt för alla barn vill ju gå upp okristligt tidigt på morgonen av oklar anledningNär går 5-åringar och lägger sig egentligen?
När skatten kommit in på kontotNär går 5-åringar och lägger sig egentligen?
Life is good! Har själv tre frihetsberövare hemma, funderar på att bygga några hamsterhjul i garaget för att trötta ut dom små livenVarit en fullspäckad helg så 2-åringens vanliga flera-timmars-siesta blev till en kvart för hela helgen. Han däckade på 10 minuter ikväll
![]()
Det verkar som att du utgår från att barnen lyssnar på dig??? Jaja, hon fejk-däckade på legomattan så det löser sig väl snart, inte min tur att natta ändå.Hotar mina knattar med att gå upp SENARE på morgonen om dom inte går och lägger sig. Funkar perfekt för alla barn vill ju gå upp okristligt tidigt på morgonen av oklar anledning![]()
Det här är ett klockforum i första hand. Inte tänkt man ska jaga postcount på att snacka parfymerAppropå närvaro på jobbet: hur kommer det sig att inläggsräkning inte gäller för Lifestyle?
Ämnet var uppe innan men kom det ett svar?
Tror inte jag nämnde att det var jag personligen som hotar...Mor Järnhand hotar, Far Toffelmjuk verkställer kan man sägaDet verkar som att du utgår från att barnen lyssnar på dig??? Jaja, hon fejk-däckade på legomattan så det löser sig väl snart, inte min tur att natta ändå.
Då är jag med, känner igen mig.Tror inte jag nämnde att det var jag personligen som hotar...Mor Järnhand hotar, Far Toffelmjuk verkställer kan man säga![]()
Nu, efter två timmars otröstlig gråt och skrik över att tandtråden inte sitter fast mellan tänderna och att Ingeli i förskoleklassen har en tand som är lösare. Tur att varje kväll inte är som denna.När går 5-åringar och lägger sig egentligen?
Den här tramstråden har en stor fördel. Man slipper se den där jäkla 300-siders parfymtråden ligga överst hela tiden ...![]()
Och du slipper kanske några off topic inlägg i Vad gör du och din klocka-tråden.![]()
För att inte nämna bilderna som är tagna med potatisar![]()
❤
![]()
Tror inte jag nämnde att det var jag personligen som hotar...Mor Järnhand hotar, Far Toffelmjuk verkställer kan man säga![]()
Yes, åkte på den idag IGEN.
Jag håller med, efter att ha bott fyra år av mitt liv i Helsingborg och den täta kontakt som då blir med vårt södra grannland kan jag med säkerhet säga; danska är inget språk, det är ett läte. Det ska dock tilläggas att förutom (miss)ljuden som kommer ur folks munnar är det ett rätt trevligt land och folk.Danska är ett förfärligt språk för alla utom dem själva.
Jag håller med, efter att ha bott fyra år av mitt liv i Helsingborg och den täta kontakt som då blir med vårt södra grannland kan jag med säkerhet säga; danska är inget språk, det är ett läte. Det ska dock tilläggas att förutom (miss)ljuden som kommer ur folks munnar är det ett rätt trevligt land och folk.
Nej då! Skånska är en härlig dialekt. Jag själv är östgöte vilket innebär att man knappt vågar öppna munnen ibland.Du tänker inte på skånska nu eller?
![]()
De flesta notiser på Klocksnack går att klara sig undan. Det enda som är intressant är citat och omnämningar.Jag är sjukt glad över att i princip aldrig har på notiser. La ner telefonen i 2 timmar och hade över 40 nya här... Hur orkar folk med plingade och blinkande??