S
Staafen
Guest
Jo men seriöst så har jag tänk vara helt utloggad från KS i juli så vi ses igen i augusti kamrater.
Hoppas att ni får en underbar juli!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Semester är inte så dumt.Jo men seriöst så har jag tänk vara helt utloggad från KS i juli så vi ses igen i augusti kamrater.
Pilsner?Va e d som luktar?
Alltså... Du är rätt lik han som är på din avatarbild
Avatar, ha ha! F that sh... Jag kör med raka rör - rätt namn och rätt bild.Alltså... Du är rätt lik han som är på din avatarbild
Nu får jag ju be @loevhagen om ursäkt i förväg men kollar in the hottest som Norge producerat.
Katrine Moholt, (jeg vill ha) på Allsång på gränsen på 7:an på tv:n
Kukelikuk klockan är sjuNågon som behöver ny klocka?
Det måste vara att du råkat hälla upp vatten i glaset istället??Är det möjligt att utveckla en hinna i flabben av mozzarella ifall man haft ingrediensen i tex chiliconcarne? Upplever att ölens smak bromsas av något ikväll
Glöm inte dynamiten oxå!!!Upphällt i Grape Tonic flaskor så jag klarar ett Stockholm's besök.