Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men desto mer kluriga svar juHm, gåta nummer 5 saknas i facit. Det innebär att svaret på gåta 5 inte finns. Svaret på gåta nr 6 finns i facit under punkt 5, gåta nr 7 finns i facit under punkt 6, gåta nr 8 har svar i facit under punkt 7, gåta nr 9 har sitt svar under punkt 8 och slutligen gåta nr 10 har sitt svar i facit nr 9.
Svar på fråga 5Hm, gåta nummer 5 saknas i facit. Det innebär att svaret på gåta 5 inte finns. Svaret på gåta nr 6 finns i facit under punkt 5, gåta nr 7 finns i facit under punkt 6, gåta nr 8 har svar i facit under punkt 7, gåta nr 9 har sitt svar under punkt 8 och slutligen gåta nr 10 har sitt svar i facit nr 9.
Vet du svaret eller tyckte du att det lät bra?Svar på fråga 5
En hund som jagar flygplan
Vet du svaret eller tyckte du att det lät bra?
Jag måste , jag måste..... Ska den flyga till Uranus??
Jag måste , jag måste..... Ska den flyga till Uranus??
När klockan är 08:06 och fredagstråden ännu inte är upplagd!
Har har ni tradar for resten av aret...När klockan är 08:06 och fredagstråden ännu inte är upplagd!
Har det gått en månad snart?
Hoppas att ingen blev skadad!
Ibland är det ju ett kök som rockar på vägen
Han menar nog pök.Hahaha va?
Pökrock?Han menar nog pök.
Visste att du inte kunde hålla dig juli ut!Har det gått en månad snart?
Hoppas att ingen blev skadad!
Haha det är långt till mars.Visste att du inte kunde hålla dig juli ut!
Hur ska du klara owgmarch2022?
welcome back
Det är vad du sa till dig själv de sista dagarna i juni också: ”va fan, klart jag kan klara 30 dagar utan KS!”Haha det är långt till mars.
Tack gubben!