• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Glada Bakficka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

roosterman

G-shock
2-Faktor
Låt stå!
Screenshot_20210619-180024_Chrome.jpg
Jag trodde att du vill highlighta dom högmidjade brallorna ju... 😎
 

erdeljan

Cartier
2-Faktor
Absolut!
Tittade dock på sån där fotboll...
Nu tittar jag på High Fidelity (I serie-form på Disney+/Starz). Rekommenderas skarpt, riktigt bra hittills. Samma känsla som både boken och filmen 😍👍
Två möss satt på biografen o mumsade på en filmrulle... En tredje kommer o frågar:
-Hur är filmen?
-Tja, boken var bättre!
Glad sommar klocknördar ;)
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Ronny och Ragge!

Dem har jag ocksa sett live nangang i mitten pa 90talet. Tror jag har parkens sommarprogram fran 89-97 hangande pa vaggen i campingstugan fortfarande sa far kolla vilket ar det verkligen var,, Da var det fullt drag i folkparken...vi kanske var pa samma stalle du och jag
Jag var på Gröna Lund, ganska säker på att det var 1993. Köpte deras merchandise, en pökpåse (kondom) och en stålkam. 😄
 

FlipSwede

Rolex
Jag var på Gröna Lund, ganska säker på att det var 1993. Köpte deras merchandise, en pökpåse (kondom) och en stålkam. 😄
Grona Lund...dar sag jag Eddie Meduza...maste ocksa ha varit mitten pa 90nanting. Med en strippa som visade de mesta...Har aven ett svagt minne att han (Eddie alltsa) spelade pa KTHs karhus pa Korsbarsvagen...fulsprit blandat med OBoy var valkomstdrink....Sup hur mycket du vill for 30kr/30minuter korde de ocksa bakom ett kravallstaket,men gick du ut for att pissa sa fick du inte komma in igen utan att betala pa nytt..

R&R sag jag pa Algsjovallens folkpark i norra Varmland.....roliga minnen
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Grona Lund...dar sag jag Eddie Meduza...maste ocksa ha varit mitten pa 90nanting. Med en strippa som visade de mesta...Har aven ett svagt minne att han (Eddie alltsa) spelade pa KTHs karhus pa Korsbarsvagen...fulsprit blandat med OBoy var valkomstdrink....Sup hur mycket du vill for 30kr/30minuter korde de ocksa bakom ett kravallstaket,men gick du ut for att pissa sa fick du inte komma in igen utan att betala pa nytt..

R&R sag jag pa Algsjovallens folkpark i norra Varmland.....roliga minnen
Allt var bättre förr. Underbara minnen!
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Funderar på att måla om köket, och började Googla på fula färger, man kanske skulle välja brungrå som forskare i Australien kommit fram till är världens fulaste färg.




Vilken är den hemskaste/fulaste/vidrigaste färg att måla köket i?

Häftigaste/uddaste/konstigaste färgen?


Just nu rött påklaffsat under en weekend för många år sen, och då är det ändå bättre än den ljusgula som var innan.

16244801138132404471387558436388.jpg


16244801458209190470869777733092.jpg
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Funderar på att måla om köket, och började Googla på fula färger, man kanske skulle välja brungrå som forskare i Australien kommit fram till är världens fulaste färg.




Vilken är den hemskaste/fulaste/vidrigaste färg att måla köket i?

Häftigaste/uddaste/konstigaste färgen?


Just nu rött påklaffsat under en weekend för många år sen, och då är det ändå bättre än den ljusgula som var innan.

16244801138132404471387558436388.jpg


16244801458209190470869777733092.jpg
Kök? Riv ut det och bygg en man cave eller hemmabio. På sommaren finns det grill och på vintern hämtmat.
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Kök? Riv ut det och bygg en man cave eller hemmabio. På sommaren finns det grill och på vintern hämtmat.

Flera i min BRF har gjort om tarmköket till ett litet sovrum typ barnrum och satt köket i öppen anslutning mot vardagsrummet, jag har funderat på det och få ett rum att bygga om till Legorum.

Om jag skulle helrenovera köket så skulle extrakostnaden bli ca:25-30' (och öka värdet 75-100' ) då hade jag nog gjort det.

Men nu har jag mest tröttnat på den tråkiga röda färgen och tänkte lägga en helg på att göra om och då kostnaden är överkomlig så är det ju inga problem att måla om vart 3:dje år om man skulle vilja/orkar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp