S
Staafen
Guest
Är det Punani Design?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det Punani Design?
Skitland och skitstad!@Back Var du cowbojs eller indian?
Man skjuten i Danderyd norr om Stockholm
En man har skottskadats efter larm om skottlossning i Stocksund i Danderyd norr om Stockholm. Fyra personer har anhållits.www.svt.se
It’s not the watch you want: it’s the watch you deserveÄr det Punani Design?
Bathen, vi vill ju inte reta upp feministerna.En s.k. batgirl med andra ord?
Bathen, vi vill ju inte reta upp feministerna.
Jag säger som det gamla klassiska uttrycket/visdomen
Hen kan du vara själv, gubbkärring.
Are ya talking shit abot Üblo are ya?
Oj oj oj! Tror jag ska undvika den isf. Folk blir sura när jag talar om vad jag tycker om den frågan... (det är som att ha fin-skor till joggingoverallen ungefär)Vill flagga för att det, i Tudortråden, vilt diskuteras dykare på läder
Joggingskor till finbrallor då, funkar den kombon?Oj oj oj! Tror jag ska undvika den isf. Folk blir sura när jag talar om vad jag tycker om den frågan... (det är som att ha fin-skor till joggingoverallen ungefär)
Det har det ju gjort i typ 20+ år så varför skulle det inte funka nu tänker du..?Joggingskor till finbrallor då, funkar den kombon?
Finskor utan brallor då??Det har det ju gjort i typ 20+ år så varför skulle det inte funka nu tänker du..?
Ja de fina får gå utan brallor, de andra i sopsäckFinskor utan brallor då??
Edit.. Menar förstås fin-skor, inte finska flickor.. Även om såna oxå är fina utan brallor...
Hellre fyra fulla finskor utan brallor an fyra brallor fulla med fin-skor!Finskor utan brallor då??
Edit.. Menar förstås fin-skor, inte finska flickor.. Även om såna antagligen oxå är fina utan brallor...
se ovanHellre fyra finskor utan brallor an fyra brallor med fin-skor!
Höll fasen på att bli ihjälslagen av @Roosterwife här nyss.. Vad vet jag om finska flickor utan brallor lixomJa de fina får gå utan brallor, de andra i sopsäck
En jävla massa får jag hoppas....eller inte! Nu är jag och smuttar på den luriga jorgubbsgroggen igen. Tänk att läkarsprit och skumbanan luktar så gott....Höll fasen på att bli ihjälslagen av @Roosterwife här nyss.. Vad vet jag om finska flickor utan brallor lixom
Ajajaja, kan gå illa när man skriver iblandHöll fasen på att bli ihjälslagen av @Roosterwife här nyss.. Vad vet jag om finska flickor utan brallor lixom
Och helt åt helvete när man inte gör det..utan ägnar sig åt andra aktiviteter med finskor utan fin-skorAjajaja, kan gå illa när man skriver ibland
Tur att @Roosterwife är rejält justerad efter sin axeloperation nu så hon inte kan slå så hårtEn jävla massa får jag hoppas....eller inte! Nu är jag och smuttar på den luriga jorgubbsgroggen igen. Tänk att läkarsprit och skumbanan luktar så gott....
Men, hon har väl fullt fungerande knän antar jag..? Blir att hålla dig sittande med benen ihop resten av dagen hör jagTur att @Roosterwife är rejält justerad efter sin axeloperation nu så hon inte kan slå så hårt
Hon säger att hennes piller ger MYCKET bättre sus i kupan än läkarsprit
Fick helt plötsligt lova att bjuda henne på middag ikvällMen, hon har väl fullt fungerande knän antar jag..? Blir att hålla dig sittande med benen ihop resten av dagen hör jag
Ser att du inte fick med hela mitt inlägg (jag editerade det), det där med fin-skor utan byxor kräver en förklaring:Tur att @Roosterwife är rejält justerad efter sin axeloperation nu så hon inte kan slå så hårt
Hon säger att hennes piller ger MYCKET bättre sus i kupan än läkarsprit
Det är ett trick för att få upp dig i stående position!!!Fick helt plötsligt lova att bjuda henne på middag ikväll
Du anar inte hur rätt det sista staket-påståendet kommer bli.Det är ett trick för att få upp dig i stående position!!!
Vägra I tell you
#skyddabollarnatillvarjepris #lagamatsjälvkärringjäfvul #vadärdetförfelpåhemlevereratkäk ?