FlipSwede
Guld
Nu är jag på väg!!!Appropå finskor i fin-skor.. Eller var det skrid-skor??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är jag på väg!!!Appropå finskor i fin-skor.. Eller var det skrid-skor??
Många olika anmälningar som hade kunnat komma in till diverse myndigheter.Spårade ju rätt bra det där med fin-skorna vs. finskorna...
Tala för dig självTur att vi är mogna och kan gå vidare
Det finns ju faktiskt en marginaliserad grupp människor i Sverige som vi alla känner till och som är väldigt förtjusta i både finskor och fin-skor (inte helt sällan i kombination med jacka av träningskaraktär)...Spårade ju rätt bra det där med fin-skorna vs. finskorna...
Hahahahahaha!
Själv föredrar jag finskor utan fin-skor och brallor på vare sig dem eller mig. Barfota hela kroppen!Det finns ju faktiskt en marginaliserad grupp människor i Sverige som vi alla känner till och som är väldigt förtjusta i både finskor och fin-skor (inte helt sällan i kombination med jacka av träningskaraktär)...
Tänkte du på något annat? I så fall...
Bilder?Själv föredrar jag finskor utan fin-skor och brallor på vare sig dem eller mig. Barfota hela kroppen!
Jag tror alla redan har bilder. I huvudet... They can never be unseen.Bilder?
Du behöver inte vara med på bilden. Sudda ut ansiktena sen är det bara att köra ju!Jag tror alla redan har bilder. I huvudet... They can never be unseen.
Plus att jag inte vill bli bannad heller, ha ha!
Ha! Avslutade kvällen med att baka bullar med kidsenVar det någon som sa bull-feet-a?
Hur blev det med finskorna nurå..?
Hon kan sjunga oxå
Hmmm, dom där bladen ser misstänkta ut....
En buske
@Berns är på mig varje dag om att han längtar så mycket. Tydligen ska han ha något i plast i år.Snart är det mars gubbs!
Börjar ana oråd när man ser ditt val av mugg...@Berns är på mig varje dag om att han längtar så mycket. Tydligen ska han ha något i plast i år.
Börjar ana oråd när man ser ditt val av mugg...