Jag lovar att inte säga ett ljud!Du anar inte hur rätt det sista staket-påståendet kommer bli.
Men säg inget till henne
Skönt att se lite livstecken iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag lovar att inte säga ett ljud!Du anar inte hur rätt det sista staket-påståendet kommer bli.
Men säg inget till henne
Jag kan nog garantera att hon gör samma sak senare ikväll.....Men, hon har väl fullt fungerande knän antar jag..? Blir att hålla dig sittande med benen ihop resten av dagen hör jag
Om man blandar Maxima Raudona braškė Likeris med dina piller blir man en kul typ då?Tur att @Roosterwife är rejält justerad efter sin axeloperation nu så hon inte kan slå så hårt
Hon säger att hennes piller ger MYCKET bättre sus i kupan än läkarsprit
Problemet löstJag kan nog garantera att hon gör samma sak senare ikväll.....
Vart är finskorna, förlåt jag menar fin-skorna?Problemet löst
De står uppradade, byxlösa såklart, och är redo för inspektion. Tittar du noga så ser du lite spår av dem på bildenVart är finskorna, förlåt jag menar fin-skorna?
Jag säger som det gamla klassiska uttrycket/visdomen
Hen kan du vara själv, gubbkärring.
Finskorna eller fin-skorna?De står uppradade, byxlösa såklart, och är redo för inspektion. Tittar du noga så ser du lite spår av dem på bilden
Finskorna iklädda endast fin-skorFinskorna eller fin-skorna?
Çiyələk balığı vurdu?Dabar aš žiauriai girtas!
Snitches get stiches……Vill flagga för att det, i Tudortråden, vilt diskuteras dykare på läder
Snitches get stiches……
Snitches get stiches……
Meh----min gamla 486a klarar inte detta....Çiyələk balığı vurdu?
vi kör lite riktig musik
Undrade på azerbaijanska om jordgubbsgroggen börjat slå tillMeh----min gamla 486a klarar inte detta....
Men är älgen blå så är ölen kall!
Ja usch ja...jordgubbsgrogg a 20kr litern är inte bra! Iallfall inte i dricksglas med is. Då blir man pruttfull och vill ut och åka Cosworth. Det är en mycket dålig ide dock....Undrade på azerbaijanska om jordgubbsgroggen börjat slå till
Men det betydde nått helt annat avigt på google translate
Çiyələk balığı vurdu? = Jordgubbsfisk hit?
Kan konstatera att jag ALDRIG kommer bli tolk i Azerbalandet
Appropå finskor i fin-skor.. Eller var det skrid-skor??vi kör lite riktig musik