Luxofili? Här är det väl snarare lugs-o-fili som gäller! #pappaskämtHur njuter man av en lampa? Låter snuskigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Luxofili? Här är det väl snarare lugs-o-fili som gäller! #pappaskämtHur njuter man av en lampa? Låter snuskigt!
Man tänder en eller flera och när man njutit klart så släcker man dem.Hur njuter man av en lampa? Låter snuskigt!
HmmmmmHur njuter man av en lampa? Låter snuskigt!
Jag har hört att man får långa framtänder och öron av morötter..Man tänder en eller flera och när man njutit klart så släcker man dem.
Jag gissar hej vilt.
Rent krasst så ser jag tre scenarion där lampor alltid förlorar:
1. Mobilen ger ett bra ljus som man kan ta med sig den ifall det är mörkt.
2. En klocka med bra lume kan göra det lättare att lysa upp i mörkret.
3. Käka morötter. Sägs att det ska vara bra för mörkerseendet.
"Hey Google, sätt på lampan"
Vad Googlade du på för att hitta detta?!"Hey Google, sätt på lampan"
"Automatic Telescopic Rotation Electric Male Masturbator Moan Interactive Heating Masturbation Cup Sex Machine Sex Toys For Man"
Den har även inbyggt hörlursuttag och "woman intelligent voice". Var det någon som sa gruppköp?
Man blir ju även lite nyfiken på vad denna relaterade artikel är för något när man får upp det här felmeddelandet...
Staafens "nattlampa"Vad Googlade du på för att hitta detta?!
Hmmmm, jag var på väg att skriva ficklampa på engelska fast med e förrut, men @Roosterwife förbjöd mig"Hey Google, sätt på lampan"
"Automatic Telescopic Rotation Electric Male Masturbator Moan Interactive Heating Masturbation Cup Sex Machine Sex Toys For Man"
Den har även inbyggt hörlursuttag och "woman intelligent voice". Var det någon som sa gruppköp?
Man blir ju även lite nyfiken på vad denna relaterade artikel är för något när man får upp det här felmeddelandet...
Jag som trodde att det här var KS glada bakfitta?!Hoppas inte Y:sson H:sson Larsson kollar för noga nu
Hahahaha what?
Känns som den här tråden ofta lever nära kantenHmmmm, jag var på väg att skriva ficklampa på engelska fast med e förrut, men @Roosterwife förbjöd mig
Hoppas inte Y:sson H:sson Larsson kollar för noga nu
De där "lämp"-memesen var himla poppis ett tag! Trodde det var nyss, men var visst 2018... Tiden går snabbt här på internät.Hahahaha what?
2018 var ju nyss men hade missat det helt. Hörde att Internet var en fluga så jag lade ingen större vikt vid det men än är det kvar.De där "lämp"-memesen var himla poppis ett tag! Trodde det var nyss, men var visst 2018... Tiden går snabbt här på internät.
Var det en kompis till fröken Moholt som sa det till dig??Apropå flugor så fyller ju faktiskt Anna Book 51 år idag.
Fråga inte hur jag vet..
@OddD
Går du fortfarande och lallar på ABC??
När du ändå nämner Herr Dorsin kom jag osökt att tänka på BestefarPå det däringa internätet finns något som heter jo-tjub, mycket udda/rat/konstigt där borde ju snart ha lyssnat igenom hela jo-tjuben tycker jag.
Just nu Henrik Dorsin och Fan for i far.
Ahh, va fasen MEEER LÖRDAG !! När fuldrickan slagit till så kommer spanskan fram och dansmovesen
Vet @Roosterwife om spanskan eller är det bara finskorna hon har koll på..?
Edit: glöm att jag sa nåt
Om ni vill ha ett bra fruparanoia-TV-serietips så ska ni se "Why women kill"@roosterman har nog span-skorna på sig, och roostewife efter sig.
Snart slår hans fru-paranoia till....
Är det inte flickorna på TV2….?På tal om att sätta på så säger ingen i Småland så. Här stänger man både på och av TVn
Hon har stenkoll på allt, även @roostermanVet @Roosterwife om spanskan eller är det bara finskorna hon har koll på..?
Edit: glöm att jag sa nåt