Träffade precis @krämbulle vid Boardingen till Köpenhamn.
Kul att ses. Tyvärr inga bilder ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Träffade precis @krämbulle vid Boardingen till Köpenhamn.
Oj, vad långt bak ni sitter.
Börja grina då!!!! Han inte tänka på placeringen. Var bara tvungen att dela med mig av detta fantastiska tillfälle;-)Den här tråden hör hemma i lifestyle, @Denke vänligen bannlys dessa dårar.
Kan man sitta sådär långt bak i flygplanen?Gotcha!
![]()
Snygg spegling i din huv av reg.nr på bilen framför.
Slog lite snabbt på numert. Den bilen är stulen.Snygg spegling i din huv av reg.nr på bilen framför.
Hur tusan kunde du läsa ut numret (jag lyckas inte...)?Slog lite snabbt på numert. Den bilen är stulen.
Haha! Min bil. Inte stulen vad jag vet dock.
Spegelbilden!Slog lite snabbt på numert. Den bilen är stulen.
Skojade baraHaha! Min bil. Inte stulen vad jag vet dock.
Den är ännu mindre egentligen.. @fdymek var också med på flyget. Så 3 KS:are på samma flight till Cph..Ibland är världen liten.
Hur "träffades" ni?![]()
Fy fabian, sitta och spana på någons privata telefon?!Den är ännu mindre egentligen.. @fdymek var också med på flyget. Så 3 KS:are på samma flight till Cph..
Tror Krämbulle kände igen min fula nuna. Såg att han kollade in mig ordentligt. Sen såg jag hur han började surfa KS på mobilen. Då "fann" vi varandra![]()
Han stod bredvid. Är ganska säker på att det var meningen att jag skulle se..Fy fabian, sitta och spana på någons privata telefon?!
Oj, vad långt bak ni sitter.
Kan man sitta sådär långt bak i flygplanen?
Den är ännu mindre egentligen.. @fdymek var också med på flyget. Så 3 KS:are på samma flight till Cph..
Tror Krämbulle kände igen min fula nuna. Såg att han kollade in mig ordentligt. Sen såg jag hur han började surfa KS på mobilen. Då "fann" vi varandra![]()
Exakt!! Tack det samma...var bu tvungen att dubbelkolla på nåt sätt. Att hoppa på random människa och beskylla den för att spendera halva sin vakna tid med nåt så absurt som KS vore ofint.
Kul att ses! Lycka till med businessen!
Haha!I fredags:
En potentiell kund till mig surfade KSnär jag äntrade hans kontor. Vi utforskade forumet en kvart innan vi började plöja Seikotråden.
I samma veva kommenterade han " den där Chuck köpte 2 James Bond seiko samtidigt"! (Han vill ha en SMP300 egentligen)
Kommenterade tillbaka: vilket jävla nöt, de måste vatra stenrika på det forumet! Han vet givetvis ej att jag är Chuck![]()
Om han läser denna post så vet han.I fredags:
En potentiell kund till mig surfade KSnär jag äntrade hans kontor. Vi utforskade forumet en kvart innan vi började plöja Seikotråden.
I samma veva kommenterade han " den där Chuck köpte 2 James Bond seiko samtidigt"! (Han vill ha en SMP300 egentligen)
Kommenterade tillbaka: vilket jävla nöt, de måste vatra stenrika på det forumet! Han vet givetvis ej att jag är Chuck![]()
Om han läser denna post så vet han.