• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS is EVERYWHERE!!

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Träffade precis @krämbulle vid Boardingen till Köpenhamn.
Kul att ses. Tyvärr inga bilder ;-)

Gotcha!

image.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ibland är världen liten.
Hur "träffades" ni? :)
Den är ännu mindre egentligen.. @fdymek var också med på flyget. Så 3 KS:are på samma flight till Cph..
Tror Krämbulle kände igen min fula nuna. Såg att han kollade in mig ordentligt. Sen såg jag hur han började surfa KS på mobilen. Då "fann" vi varandra:)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Den är ännu mindre egentligen.. @fdymek var också med på flyget. Så 3 KS:are på samma flight till Cph..
Tror Krämbulle kände igen min fula nuna. Såg att han kollade in mig ordentligt. Sen såg jag hur han började surfa KS på mobilen. Då "fann" vi varandra:)
Fy fabian, sitta och spana på någons privata telefon?!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Den är ännu mindre egentligen.. @fdymek var också med på flyget. Så 3 KS:are på samma flight till Cph..
Tror Krämbulle kände igen min fula nuna. Såg att han kollade in mig ordentligt. Sen såg jag hur han började surfa KS på mobilen. Då "fann" vi varandra:)

...var bu tvungen att dubbelkolla på nåt sätt. Att hoppa på random människa och beskylla den för att spendera halva sin vakna tid med nåt så absurt som KS vore ofint.

Kul att ses! Lycka till med businessen!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
I fredags:

En potentiell kund till mig surfade KSnär jag äntrade hans kontor. Vi utforskade forumet en kvart innan vi började plöja Seikotråden.
I samma veva kommenterade han " den där Chuck köpte 2 James Bond seiko samtidigt"! (Han vill ha en SMP300 egentligen)
Kommenterade tillbaka: vilket jävla nöt, de måste vatra stenrika på det forumet! Han vet givetvis ej att jag är Chuck :woot:
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
I fredags:

En potentiell kund till mig surfade KSnär jag äntrade hans kontor. Vi utforskade forumet en kvart innan vi började plöja Seikotråden.
I samma veva kommenterade han " den där Chuck köpte 2 James Bond seiko samtidigt"! (Han vill ha en SMP300 egentligen)
Kommenterade tillbaka: vilket jävla nöt, de måste vatra stenrika på det forumet! Han vet givetvis ej att jag är Chuck :woot:
Haha!
 
P

Philippe Stern

Guest
I fredags:

En potentiell kund till mig surfade KSnär jag äntrade hans kontor. Vi utforskade forumet en kvart innan vi började plöja Seikotråden.
I samma veva kommenterade han " den där Chuck köpte 2 James Bond seiko samtidigt"! (Han vill ha en SMP300 egentligen)
Kommenterade tillbaka: vilket jävla nöt, de måste vatra stenrika på det forumet! Han vet givetvis ej att jag är Chuck :woot:
Om han läser denna post så vet han.
 
Topp